Tychopaat voorstellen (4 jaar later: update)

Stel je hier even voor.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Tychopaat voorstellen (4 jaar later: update)

02 aug 2009, 13:37

Ik lees al een tijdje hier op het forum mee maar aangezien ik nu een sticker aangevraagd heb toch maar eens echt voorstellen.

Ik ben Tycho, 27 jaar oud kom uit Den Haag en ik rij in een BRG r56 cooper D met jcw bodykit. Ben vaak te vinden in scheveningen en kijkduin. En rij dagelijks het traject a4/a13/a20/a16/a15/a2 dus wie spot mij het eerste :-)
Laatst gewijzigd door tychopaat op 28 aug 2014, 15:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

02 aug 2009, 15:22

Welkom Tycho!

Grote kans dat ik je als 1e ga spotten aangezien ik bijna dagelijks in Scheveningen te vinden ben. Wellicht ben je mij weleens tegenkomen.... Veel plezier met je MINI en tot meets!

Mijn ride

Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2009, 17:05

Welkom hier op het forum en veel plezier hier :D
Wellicht tot spots!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 aug 2009, 18:10

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 okt 2011, 21:03

** update **

update: Zo ondertussen in al die tijd maar liefst 1x naar een meet geweest en 1x met een rit meegedaan. Te weinig inderdaad. Maar ik draag de sticker nog steeds op de auto en ik lees nog steeds fanatiek op het forum mee. Uiteraard vele andere Mini clubbers gespot.

Wat info over de auto: Toch heb ik het idee een unieke auto te rijden ondanks dat je steeds meer en meer minis op de weg tegenkomt. BRG Cooper D met Zwarte velgjes en een JCW kit zie je toch niet al te veel. En ik heb nog nooit maar dan ook nooit problemen gehad met de wagen. Hij heeft me echt nog nooit laten staan. Ruim 150.000 km later zijn alle lampjes vervangen deze gingen er rond de 140.000 achter elkaar uit, en ik rij altijd met mijn lampen aan. Stuk of 5 setjes voorbanden en ben bezig aan mijn 3de setje achterbanden. Uiteraard ook de remschijfjes een aantal keer vervangen. Maar verder echt nog nooit problemen gehad, en ik rij toch zeker redelijk door.

Op het moment 2,5 jaar later moet de mini mij gaan verlaten om ingeruild te worden voor een nieuwe auto

shortlist: BMW 118D, een wat sobertjes uitgeruste Cooper SD of gewoon weer een lekkere volle Cooper D.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat vanwege het plezier dat ik in de Mini gehad heb uiteraard weer naar een mini. Echt het verbaasde me echt dat je bij andere autos echt het idee hebt in een vervoersmiddel te zitten en dat je zodra je plaats neemt achter het stuur van een mini en je begint te sturen er gewoon een smile op je gezicht komt.
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2011, 21:07

Kwam ik jou afgelopen weekend niet tegen op de nieuwe weg richting Den Haag? Ik kwam vanaf de Laan Van Wateringseveld.

Strakke bak iig
R53 MCS HB / Pepper White
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 okt 2011, 21:07

omdat jullie het zijn eindelijk maar eens 2 fotootjes

Tijdens de Zuid Holland Zuid route rit 2011

Afbeelding

en uiteraard de natuurlijke habitat van een mini. Wijfenbak / Blonde snollen mobiel / Kappersvrouwen auto enz enz

Afbeelding
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 okt 2011, 21:13

Koenv schreef:Kwam ik jou afgelopen weekend niet tegen op de nieuwe weg richting Den Haag? Ik kwam vanaf de Laan Van Wateringseveld.

Strakke bak iig
Blauwe cooper S? bij het stoplicht ik zwaaide nog naar je volgens mij zo niet mijn excuses :-). Rij daar dagelijks richting huis inderdaad, als jij het was mooie wagen hoor. Had ik ook maar een S grr.... ik moet meer power hebben. Maar ja in de bochten kunnen we toch even hard en daar gaat het met een mini om gelukkig
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2011, 21:16

Je zwaaide wel, wel een dikke D met die jcw kit.
R53 MCS HB / Pepper White
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 okt 2011, 21:59

Veel plezier van Harry's laptimer icm met een Kiwi Wifi OBDII key. Lekker filmpjes maken - jammer dat er een beetje lag in zit en de snelheidsmeting (schuld van iphone 4) ook een beetje last heeft van lag soms.

Topsnelheid:
Afbeelding

Zo maar een tegenligger jammer voor hem zaten er veel autos voor hem want dit is wel een lekker polderweggetje om eens goed te scheuren :D
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2011, 22:02

Ik heb Harry's laptimer ook, maar nog nooit in de MINI geprobeerd. Het nadeel van de iPhone is dattie maar 1x per seconde een GPS signaal meet waardoor ie niet super nauwkeurig is.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 dec 2011, 20:14

Zo nieuwe Mini komt er aan eind maart 2012 is de leverdatum. Upgrade naar een iets snellere diesel. Ben benieuwd

Cooper SD - zwart / zwarte velgen / zwarte koplamp reflectoren / donkere ramen / chroompakketje / Xenon

Helaas zit een JCW pakketje en een open dakje er niet in deze keer. Maar ik wilde per se een SD en xenon. Als ik weer voor de D gegaan was had het wel gepast maar ja je bent jong en dan kies je toch voor het vermogen :s
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jan 2012, 14:08

Zo gisteren is de Mini door de leasmij opgehaald.................heb er een mooie glimmende tijdelijke Polo 1.2tdi bluemotion 14%bijtelling 55kw monster voor terug gekregen.

Na 1 dag al: Kan niet wachten tot de SD afgeleverd wordt. Het worden 2 zware maanden :shock:
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 feb 2012, 22:08

Het laatste wat ik van mijn ex-mini vernomen heb. Helaas heeft niemand em gekocht want volgens de RDW is het karretje geexporteerd.

http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl

15.000 was natuurlijk ook wel behoorlijk bedrag voor een 2009 cooper d works bodykit en 165k op de teller :-) Maar iemand in het buitenland zal er vast gelukkig mee worden

Terug naar “Who are U?”