Haai mini lovers,
ik ben Jelle Janssen, 31 jaar en woon in almelo. ben getrouwd (5jr) en heb geen kinderen ;-) en die komen er ook niet, lol (ivm mn aanstaande autokeuze errugh goed).
We rijden nu n peugot 206 cc 2.0 16v met allerlei leuke opties.
Mn oom was chef werkplaats bij BMW in het oosten des lands en zo kwam ik, na zelf al n zwarte 318d met chip, te rijden in aanraking met mini's... en mijn vrouw ook meteen verliefd
en nu zijn we dus op zoek naar n mooie mini S/works, liefst carbio
Ik werkte tot voor kort bij STILL, maar heb n vaststellingsovereenkomst getekend met mn baas en ben nu druk op zoek naar wat anders, meerdere gesprekken gehad en maandag of dinsdag in crunch time, bij 2 bedrijven die aangaven dat ze me graag willen hebben
daarna vinden we dat we onszelf mogen verassen met n mooie mini...
onze voorkeur gaat uit naar n zwarte of n witte, maar goed... alle mini's zijn mooi.... kijk mn ogen al uit bij alle mod's en foto's van de forumleden.... :-)
Jelle
Stel me ff voor
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Wat bedoel je?....................
Re: Stel me ff voor
worksrulez schreef:ik ben Jelle Janssen, 31 jaar en woon in almelo. ben getrouwd (5jr) en heb geen kinderen ;-) en die komen er ook niet, lol (ivm mn aanstaande autokeuze errugh goed).
Jelle

Wat bedoel je?....................
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hoi Jelle,
Welkom en succes met het uitzoeken van je mini
Genieten van de zoektocht en de voorpret is gaaf he?
Mocht je budget het toelaten zou ik voor een mini next gaan, ivm de 2 jarige garantie...
Have fun!
Welkom en succes met het uitzoeken van je mini

Genieten van de zoektocht en de voorpret is gaaf he?
Mocht je budget het toelaten zou ik voor een mini next gaan, ivm de 2 jarige garantie...
Have fun!
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
he hoi,
ben al in gesprek met n forum lid, hihi
voorpret is super. Niet alleen de aankoop, maar ook zeker de mods... en meer...
waar kan ik de specs van n next vinden. zal wel n auto jonger dan X zijn en zo...
ik ga ff zoeken
dank voor de tip
JJ
ben al in gesprek met n forum lid, hihi
voorpret is super. Niet alleen de aankoop, maar ook zeker de mods... en meer...
waar kan ik de specs van n next vinden. zal wel n auto jonger dan X zijn en zo...
ik ga ff zoeken
dank voor de tip
JJ
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mini Next is de naam van wat bij BMW Huisselectie is. Gewoon een 2e hands mini bij de dealer
Kosten natuurlijk wat meer ivm de garantie, maar zijn jonge autos met een maximale km stand...
Ik heb ook een mini bij de dealer gekocht en heb daarbij 2 jaar garantie, die gelijk is aan de fabrieksgarantie. Ze bieden tevens een verzekering aan die je auto drie jaar na aankoop door jou verzekerd tegen aankoopwaarde..
Zo, tot zover de reclame
(en nee ik werk niet bij de bmw haha)

Kosten natuurlijk wat meer ivm de garantie, maar zijn jonge autos met een maximale km stand...
Ik heb ook een mini bij de dealer gekocht en heb daarbij 2 jaar garantie, die gelijk is aan de fabrieksgarantie. Ze bieden tevens een verzekering aan die je auto drie jaar na aankoop door jou verzekerd tegen aankoopwaarde..
Zo, tot zover de reclame

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors