Mijn naam is Luuk.
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mijn naam is Luuk.
Als trotse papa mag ik melden dat woensdag ochtend de stad Delft weer een staatsburgertje rijker is. Met de naam van Lucas Cédric de Vries, ofwel Luuk, is onze zoon afgelopen dinsdag om 18:47 uur Delftse tijd op deze wereld gebracht. Met zijn tien kleine vingertjes en tien kleine teentjes maakt onze kleine spruit het heel goed. Moeder Sas en papa Seirv zullen de komende tijd genieten van deze kleine spruit, ben je nieuwsgierig neem eens een kijkje op Luuk’s nieuwe web site: http://www.lucas-cedric.nl
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gefeliciteerd Sas & Pat
PS uitgaande van het babyboek op de site, heeft Lucas wel hele vreemde roots (grootouders)

PS uitgaande van het babyboek op de site, heeft Lucas wel hele vreemde roots (grootouders)

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat leuk!! Geniet ervan. Sas, rust lekker uit en laat je lekker verwennen, Seirv nu mag jij aan de bak
Heerlijk zo'n klein wondertje van jullie tweetjes, je blijft er naar kijken........... Heel veel geluk met jullie Luuk.

gr, PC

Heerlijk zo'n klein wondertje van jullie tweetjes, je blijft er naar kijken........... Heel veel geluk met jullie Luuk.

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Luuk gefeliciteerd met je ouders.
Je hebt ze wel even laten wachten he. (en ons ook)
Maar ik moet zeggen, je bent het wachten meer dan waard. (met andere woorden je bent echt een lekker ding)
Heel veel geluk met z'n 3tjes.
Kees en Annet
Je hebt ze wel even laten wachten he. (en ons ook)

Maar ik moet zeggen, je bent het wachten meer dan waard. (met andere woorden je bent echt een lekker ding)

Heel veel geluk met z'n 3tjes.
Kees en Annet

Onze sponsors