Na al aardig rondgelezen te hebben op dit leuke forum wil ik me graag even voorstellen, wel zo netjes he.
Ik ben Mathe van Kranenburg, 22 jaar oud en woonachtig in Culemborg. In het dagelijks leven ben ik ontwerper bij een landschapsarchitectenbureau. Korte historie van mijn auto's is als volgt:
Voor mijn 18e heb ik samen met een vriend van me een oud model mini gehad, een echt racertje met 1300cc blok en volledig gestript. Deze auto vond ik zo leuk dat ik wist dat er ooit weer een mini moest komen. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik een gele Seat Ibiza 1.4 gekocht, leuk autotje met zwarte wielen en flink verlaagd. Na een tijdje begon het te kriebelen en wilde ik een luxere auto, dit is een rode Alfa 147 1.6 twinspark geworden. Leuke complete auto met vrijwel alle opties (zoals het hoort in een alfa). Hier was ik aardig onderweg met een verlaging en nieuwe velgen. Toch ging ik voor de gein kijken naar een andere auto, wat kleiners omdat ik nu regelmatig met de fiets naar mijn werk ga. Een Mito vond ik een leuke auto maar (nog) veel te duur. Dus toen besloten toch maar weer te kijken naar een mini en nu kwam ik een model tegen welke ik niet kon laten staan. Het was een zilvergrijze cooper uit 2002 met een aero bumperkit en JCW stoelen, zelf vind ik het een prachtige auto. Aankomende zaterdag (29 augustus) mag ik hem ophalen