Hoi allemaal,
Ik ben Valentijn, ben 22 jaar oud en kom uit Soest. Heb sinds een eind april een Mini. M'n eerste auto en ben er echt super blij mee! Wie niet, met zn eerste auto?!
Weken zitten kijken naar een auto, internet afzoeken, krantjes lezen, dealers bezoeken en toen kwam ik een Mini tegen in Loosdrecht. Een Pepper White uit 2004, met GP wielen en dashboard en deurpanelen zijn in de pw kleur. Een foto staat in m'n gallary. Ik lees al een poos mee maar nu dacht ik, ik zal mijzelf eens eventjes voorstellen, dus bij deze. In februari ben ik afgestudeerd en nu werk ik op een zeeschip. Veel van huis maar ook lekker veel thuis. Ik werk 2 maanden aan boord, en ben dan weer 2 maanden thuis. Wat ik in m'n verlof doe? Leuke dingen natuurlijk! Probeer veel te zeilen met m'n zeilboot die in Friesland in het water dobbert en verder vermaak ik mij uitstekend.
Denk niet dat ik veel aan de auto zal veranderen, maarja wie weet wat dit forum brengt.
Groeten Valentijn
Valentijn
- ValentijnK
- Mod virus alert!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hola Valentijn!
Welkom (na al die maanden meekijken
) bij de club.
Gefeliciteerd met je aankoop..
Looks sweet!

Welkom (na al die maanden meekijken

Gefeliciteerd met je aankoop..
Looks sweet!

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier,en inderdaad een hele mooie Mini 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk zo'n welkom! Vond het zelf ook net even een wat andere mini. Komt natuurlijk ook door het interieur. Niet helemaal standaard. Ik vind het gaaf staan in iedergeval!
Ben zeker van plan om een keertje bij een meeting lang te komen. Eigenlijk wilde ik ook al bij de laatste meeting in Breda zijn. Maar was die dag in Brussel en ging iets later weg daar dan dat ik had verwacht.
Zal ook proberen bij de meeting in Amersfoort te zijn de 27ste, is tenslote maar een minuut of 10 rijden.
Maar misschien dat ik dan alweer op zee zit...
Ben zeker van plan om een keertje bij een meeting lang te komen. Eigenlijk wilde ik ook al bij de laatste meeting in Breda zijn. Maar was die dag in Brussel en ging iets later weg daar dan dat ik had verwacht.
Zal ook proberen bij de meeting in Amersfoort te zijn de 27ste, is tenslote maar een minuut of 10 rijden.
Maar misschien dat ik dan alweer op zee zit...
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Welkom hier.
En het zou leuk zijn als je er bij kunt zijn de 27ste.
Vraag anders even of ze die boot even laten liggen tot de 28ste.
Dus misschien tot dan.
Annet
En het zou leuk zijn als je er bij kunt zijn de 27ste.
Vraag anders even of ze die boot even laten liggen tot de 28ste.

Dus misschien tot dan.
Annet

Onze sponsors