Mijn naam is Ben Wigny.
Sinds kort is ons gezin een Mini Coopers S rijker.
De auto komt van Auto Spenkelink. het gaat om een Model jaar 2005 met veel accessoires.
Ik vind het leuk om eventueel andere enthousiasten te spreken of te mailen zodat we elkaar kunnen helpen met vragen.
Wellicht zijn er ook 'jonge' oudere petrol heads zoals ik (55) in het zuiden die veel plezier in autorijden hebben.
We zijn erg tevreden over de aflevering van de auto en de manier van zaken doen met Roy Spenkelink.
Binnenkort zijn de foto's op deze site te zien. Zie voor verdere info de parking.
Even voorstellen?
- bwigny
- One wheel wonder
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Ben,en veel rijplezier met je nieuwe aanwinst 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- bwigny
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor t hartelijk onthaal
Beste Minifans hartelijk dank voor jullie reacties,.
Ik zit nog in de gewennigsfase. Moet nog de balans vinden in gasgevne nen mijn adrenaline huishouding.
Tot nu toe: Geweldig!
Evne een vraagje zijn de Tubes van het dashboard gewoon los te schoeven?
Groeten,
Ben Wigny
Ik zit nog in de gewennigsfase. Moet nog de balans vinden in gasgevne nen mijn adrenaline huishouding.
Tot nu toe: Geweldig!
Evne een vraagje zijn de Tubes van het dashboard gewoon los te schoeven?
Groeten,
Ben Wigny
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi Ben:
De tubes kun je inderdaad los schroeven aan de zijkant.
Ze kunnen er dan nog niet uit.
Daarvoor moet je aan de onderkant v/d dashboard-delen (ik dacht alleen rechts v/d navi-monitor)
even een paar torx schroefjes eruit draaien(2 of 3) en de dash-delen voorzichtig naar je toe lostrekken.
Dit hoeft maat iets zodat de onderzijde van de dash-delen iets naar voren komt. Dan kun je
de tubes er wel uit halen.
Ik neem aan dat je de rechter wilt vervangen of ga je er helemaal iets anders in zetten.
Succes.
Gr Roy
De tubes kun je inderdaad los schroeven aan de zijkant.
Ze kunnen er dan nog niet uit.
Daarvoor moet je aan de onderkant v/d dashboard-delen (ik dacht alleen rechts v/d navi-monitor)
even een paar torx schroefjes eruit draaien(2 of 3) en de dash-delen voorzichtig naar je toe lostrekken.
Dit hoeft maat iets zodat de onderzijde van de dash-delen iets naar voren komt. Dan kun je
de tubes er wel uit halen.
Ik neem aan dat je de rechter wilt vervangen of ga je er helemaal iets anders in zetten.
Succes.
Gr Roy
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!