Hallo allemaal,
leuk actief forum hier en erg mooie rides!!!!!
Ik ben dus op zoek naar een vette mini voor mijn vrouwtje (weddenschap verloren) en nu zag ik gisteren een erg gave one parklane staan tegen een redelijke prijs euro 15.500 bj 2006 ±30.000km gelopen, leder interieur chrome pakket facelift climat!
Helaas tijdens de onderhandelingen over inruil (de dealer ging even naar mijn inruil Twingo kijken )was de wagen verkocht.
Op zich ben ik erg gecharmeerd van het uiterlijk van de cooper-s maar ik weet niet echt wat wijsheid is, de parklane was op een zonnedakje na wel erg compleet vond ik maar als ik die karretjes van jullie zie met 17" velgen en 2 tone of speciaal dak en striping dan is dat toch ook wel erg mooi!
Budget na inruil twingo 1994 + vouwdak 175000km is ongeveer euro 13.000,- en ik zie het liefste niet meer dan 100.000km op de teller van de mini
Zelf importeren zou ik evt. ook wel willen overwegen overigens.
Alvast dank en snel tot ziens.
gr.
Shimai
Even voorstellen en meteen de eerste vraag (als dat mag)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
welkom hier shimai!
volgens mij moet dat wel goedkomen met dat budget, daar kun je zeker wel mee slagen. Als ik kijk wat ik betaald heb voor mijn cooper s, dan zit je in ieder geval goed. Goed internet in de gaten houden, maar dat zul je ongetwijfeld doen.
Succes
volgens mij moet dat wel goedkomen met dat budget, daar kun je zeker wel mee slagen. Als ik kijk wat ik betaald heb voor mijn cooper s, dan zit je in ieder geval goed. Goed internet in de gaten houden, maar dat zul je ongetwijfeld doen.

Succes
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi welkom hier.
Kijk anders eens bij Spenki. Die heeft ook altijd mooie mini's staan.
http://www.autospenkelink.nl
Annet
Kijk anders eens bij Spenki. Die heeft ook altijd mooie mini's staan.
http://www.autospenkelink.nl
Annet

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Succes met je zoektocht
Ik zou zeggen staar je niet blind op het uiterlijk... Een MINI is rdelijk eenvoudig te transformeren in een andere auto.
Bedenk of je het vermogen van een S wilt en gebruikt (en wil betalen
).
Anders kun je natuurlijk altijd voor een One of Cooper gaan (in principe dezelfde auto) Een One is bij Beek zo te ''upgraden'' naar een Cooper
Een setje velgen en striping en evt bumpers kun je later altijd veranderen, er komt namelijk regelmatig wat voorbij in de clubshop.
Succes
Succes met je zoektocht

Ik zou zeggen staar je niet blind op het uiterlijk... Een MINI is rdelijk eenvoudig te transformeren in een andere auto.
Bedenk of je het vermogen van een S wilt en gebruikt (en wil betalen

Anders kun je natuurlijk altijd voor een One of Cooper gaan (in principe dezelfde auto) Een One is bij Beek zo te ''upgraden'' naar een Cooper

Een setje velgen en striping en evt bumpers kun je later altijd veranderen, er komt namelijk regelmatig wat voorbij in de clubshop.
Succes

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Welkom en succes met je zoekttocht...
Idd onze sponsoren en uiteraard de verkooptopics van onze leden in de gaten houden
Idd onze sponsoren en uiteraard de verkooptopics van onze leden in de gaten houden

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
veel plezier en succes met de speurtocht!!
houd zeker even de verkooptopics in de gaten!:)
kijk anders voor import uit duitsland ook even op www.mobile.de
das een vrij uitgebreidde site
groet, Mark
houd zeker even de verkooptopics in de gaten!:)
kijk anders voor import uit duitsland ook even op www.mobile.de
das een vrij uitgebreidde site

groet, Mark
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ben trouwens wel benieuwd welke weddenschap je bent aangegaan, die je uiteindelijk een MINI kost 

- shimai
- Leerling Mini lid
Bericht
Het ging over een waterskipak, ik zei dat de tekst front en back aan de buitenzijde moest, mijn vrouw zei uiteraard aan de binnenkant en dat bleek de juiste keuze!
Het was er anders ook wel van gekomen ben ik bang, en na haar cadeautje aan mij kon ik niet erg moeilijk doen, bevalt trouwens erg goed mijn Touareg V10 bi-turbo 5.0ltr diesel! (lol)
Het was er anders ook wel van gekomen ben ik bang, en na haar cadeautje aan mij kon ik niet erg moeilijk doen, bevalt trouwens erg goed mijn Touareg V10 bi-turbo 5.0ltr diesel! (lol)
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shimai
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ben nog steeds aan het rondsnuffelen, maar zie door de bomen het bos niet meer, wat denken jullie is nu een goede keuze voor een mini zodat ik niet over een tijd weer een andere wens krijg en liever een andere wil?
Kan iemand mij ook uitleggen wat al die codes betekenen r5 enzo.
Ik vind de s met dat gat in de motorkap `(scoop) wel erg fraai en wit met zwart dak en chrome exterieur en intereur opties is ook wel fraai vind ik.
Is de s een groter genot en voor velen de ultieme wens of zie ik dat verkeerd?
Kan iemand mij ook uitleggen wat al die codes betekenen r5 enzo.
Ik vind de s met dat gat in de motorkap `(scoop) wel erg fraai en wit met zwart dak en chrome exterieur en intereur opties is ook wel fraai vind ik.
Is de s een groter genot en voor velen de ultieme wens of zie ik dat verkeerd?
Onze sponsors