Ik ben shag

Stel je hier even voor.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Ik ben shag

24 okt 2009, 15:27

Sjaak.

Ik lees al een poos mee hier en vind het nu wel tijd om me voor te stellen. Ik ben 21 jaar en studeer rechten (3e jaars) en kom uit Nijmegen!

Ik ben aan het rondkijken naar een new mini (R53 cooper S) !!! Vind het een geweldige wagen, heb een lange tijd geleden een aantal keer in een cooper gereden en ben sindsdien verkocht.

Momenteel bezit ik een VW Lupo FSI welke te koop staat sinds vorige week. In eerste instantie was ik op zoek naar een Lupo GTI, maar prijstechnisch heb je voor een paar euro's meer al een nette cooper S. De knoop doorgehakt en m'n pijlen op de S gericht. Ik ben een poos geleden gaan kijken bij de Adelaar, een van de sponsors hier. Toen kwam ik voor een grijze cooper S maar helaas was deze 2 dagen daarvoor verkocht. Toen ik weg ging kwam die wagen net terug van de keuring en zag ik hem nog even. Jammer maar helaas. Hou de site nog wel in de gaten. Ik ben ook wezen kijken naar een groene cooper S works bij de Sleutelbloem in apeldoorn, alleen kon de verkoper niks over het verleden van de wagen vertellen en was het serviceboekje ook niet al te helder. Dan gaat het feest dus niet door. Helaas moet ik wel eerst mijn huidige wagen verkopen aangezien al m'n geld zowat in de auto zit en ik niet veel "reserves" heb maar dit zal denk ik niet al te lang duren. In een week al veel response gehad dus dat moet goed komen. Daarbij heb ik helemaal geen haast! M'n auto is m'n hobby dus ik vermaak me wel.

Een aantal van jullie (mini's) heb ik al eens in het echt gezien, afgelopen zomer op de Battle Of The Small (B.O.T.S.) meeting in Utrecht. Ik was daar toen met de lupoclub. Stonden mooie rides tussen!
De lupoclub is een leuke club, alleen zijn er amper (grote) meetings. Dit zijn dan meestal VW meetings waarbij er veel andere wagens staan, Dit vind ik jammer en ik hoop dan ook dat er bij de miniclub meer "leven" te vinden is.

Nu de Mods!
Zodra er een S voor de deur staat heb ik al 3 zaken die ik graag zou willen.
Dit zijn de Driving Lights (die 2 verstralers op de gril?), de 2 extra meters welke ik op de site van Berthil heb gezien en door BMW ingebouwd/geleverd worden (olie/accu),en de amerikaanse verlichting aan de zijkant. Kosten van dit alles weet ik niet dus ik weet niet op welke termijn dat zal gebeuren :P

Genoeg voor nu, hopelijk staat er binnenkort een mini voor de deur en zie ik u allen op een meeting !! :D

Grt
Sjaak
jessescps
Be Mini
Be Mini

24 okt 2009, 15:41

Welkom hier sjaak

nog even goed rond zoeken
en dan staat de mini voor de deur hoor :D

gr jesse
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2009, 16:45

Hey Sjakie!!

Welkom hier op het forum!! Veel plezier en succes met de zoektocht!! Als je vragen hebt, gewoon ff zoeken (zoekfunctie) en mocht het niet kunnen vinden, let us know!

marss
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

24 okt 2009, 17:19

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en succes met de zoektoch naar een geschikte mini en met de verkoop van de Lupo :wink: wie weet tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
GreyCooperS
Forum Junky

24 okt 2009, 17:45

Welkom en succes met de speurtocht!!

Leuke plannen heb je, dus je gaat vast een dikke ride krijgen 8)

En één tip (persoonlijk) stay away from De Sleutelbloem :?
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
annemiek
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 okt 2009, 17:50

Hey Sjaak,
Welkom bij onze Club en veel succes met je zoektocht. Ik heb de mijne bij H.A.I. in Leiderdorp gekocht, daar hebben ze vaak mooie auto'tjes staan, waaronder soms ook Mini's :lol:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2009, 18:23

Welkom hier :)(!

Goede keus om voor een MINI te gaan 8). Verstandig ook dat je die MINI met dat dubieuze verleden hebt laten staan. Voor zulke bedragen moet je echt geen risico's nemen. Apeldoorn is trouwens ook vrij berucht vanwege het grote aantal foute autobedrijven :?.

Succes met de zoektocht!
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 okt 2009, 18:35

Welkom Sjakie.....

Hier staat nog een mooie en errug snelle !!!
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2009, 18:56

Hallo Sjaak,

Welkom bij de club.

Snel maar een Mini aanschaffen.
shopalicious
Be Mini
Be Mini

24 okt 2009, 21:12

Hé Sjaak,

Ook al is de MINI nog niet in bezit, je bent nog wel even zoet met alle info hier op het forum. Niet onverstandig om hier wat hints en tips op te pakken, voordat je gaat kopen.

Veel plezier en succes met de studie!
Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2009, 10:21

Hoi Sjaak welkom :D

Wat leuk om te lezen dat je lid ben geweest van de lupo club , ik was daar ook regelmatig te vinden 8)
Mij vorige auto was namelijk een seat arosa 16 v.
En de lupo club en arosa club hebben regelmatig samen meetings gehad.
Maar ook ik ben overgestapt en heb er nog steeds geen spijt van :D

Afbeelding

Dit was mijn bakkie ook erg leuk maar niet zo leuk als me mini 8)

Groetjes,

Wim
MCS 2004
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2009, 11:03

Welkom hier op het forum en veel succes met de zoektocht naar een mooie S :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2009, 14:10

Dank voor de leuke reacties all! :D

@ Che: Dat is zeker een mooie! alleen moet ik dus eerst mijn auto zien kwijt te raken :evil:
Ik ga binnenkort kijken naar deze mini op marktplaats met advertentienummer 283383445 (link invoegen werkt niet helemaal ) en die verkoper heeft interesse in mijn auto om in te ruilen. Wellicht is deze cooper bekend binnen de club?

Daarnaast is er iemand die ook interesse heeft in mijn auto maar dan zonder inruil, wat betekent dat ik "vrij" kan shoppen voor een mooie S. Deze kan alleen pas begin december de knoop doorhakken. Heb hier op het forum ook een mooie grijze S gezien met zwarte velgen die ik ook op marktplaats heb gezien. Vind zo'n grijze met panorama dak wel erg mooi!

@ Wim: Dat is toevallig! :o
Arosaclub was er ook vaak bij ja, vaak waren er zelfs meer arosa's dan lupo's haha. Helaas zal ik geen nieuwe S voor 1 nov hebben, en moet ik die veluwe rit missen. Lijkt me wel erg gaaf. Wat een opkomst zag ik, niet normaal :o
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2009, 14:17

Welkom! :D

Goede keuze, al vind ik een Lupo (en helemaal een GTI) ook wel een leuk wagentje :wink:

Maargoed, hij kan niet tippen aan de MINI :lol:

Succes met de verkoop, zoektocht en aankoop! Daarna genieten 8)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2009, 00:12

Welkom hier & veel NewMini plezier !!!

Terug naar “Who are U?”