eL Tee komt van "Lt" ofte luitenant.
Dit is m'n internet nick die ik sinds jaar en dag gebruik. Ik ben vrij actief in de Land Rover-wereld, een ander Brits icoon... De link Land Rover - militair is vrij snel gelegd, en daarenboven ben ik reserve officier (inactief nu) bij de pantserinfanterie.
39 jaar, gehuwd met een Alfiste (doch die heeft haar GT in moeten ruilen voor een monovolume), vader van een 4 jaar jonge tweeling (vandaar dat ik geopteerd heb voor een Clubman: dat suicide doortje is écht wel practisch

Een LR als bedrijfswagen kon ik niet nemen (en daarenboven heb ik er zelf twee staan), dus ben ik gegaan voor iets anders met karakter... Ik zit 99,9% van de tijd alleen in m'n wagen, en dan nog meestal in de file. Mme eL Tee rijdt met een camionette, dus heb ik geen nood aan een grote wagen. Gezien ik een beetje Anglofiel ben (koken doe je met een Aga, niet op een electrisch vuur!), is 't een Clubman mét Union Jack op 't dak geworden. En nog wat prullaria links en rechts...
Meestal te spotten tijdens de spits op de E40 en de R0 tussen Diegem en Erpe-Mere.