Hallo allemaal, hier Barto
Sinds vandaag ben ik nieuw op de NewMiniClub. Ik houd wel van nieuwe dingen. Ook wel van oude, maar nieuw is toch maar nieuw en oud... tja. De NewMINIclub-site ziet er strak uit. Veel vaste leden (of gebruikers) zie ik steeds weer een berichtje achterlaten. En wat hebben jullie mooie Mini's zeg. Smaken verschillen, maar liefde, tijd en aandacht voor de nieuwe kleintjes is volop aanwezig.
De site moet ik nog een beetje leren kennen denk ik. De meetings, foto's en gebruikers, het staat er vast allemaal op, maar ik moet toch nog een beetje doorklikken. Voor diegenen die de moeite nemen/ hebben genomen om mijn nieuwe profiel te bekijken, die zullen zich mogelijk verbazen. " hobbies PC's" en onbekend zijn met de site ... Nou ja dat kan ik wel uitleggen. In het verleden heb ik in een PC shop gewerkt. Dat was echt heel leuk. Zelfs nog enige kennis over het e.e.a opgedaan. Mocht je wat vragen hebben, laat maar weten. Ik ben er alweer even uit, maar wie weet kan ik je een oplossing bieden voor je vraag. De interesse is wel gebleven.
Wat doe ik eigenlijk op de NewMINIclub? Natuurlijk mijn ogen uitkijken! Ik heb mijn huidige auto aan mijn vriendin gegeven en ben zelf dus op zoek naar een nieuwe(re) auto. Mochten jullie willen weten in welke auto ik nu rijd en of ik even een foto'tje wil posten..het is een Opel. Omdat ik liever niet direct van de NewMINIclub gebanned worden sla ik voor één keer een dergelijk verzoek af. Ik voldoe graag aan verzoeken, maar breng me niet in verlegenheid, alsjeblieft. De nieuwe auto, dat moet natuurlijk een MINI worden. Een MINI Cooper S wel te verstaan.
Ik sta open voor alle tips en trucs, waar ik op moet letten bij aanschaf ve 2e hands MINI Cooper S. Wat zijn de dealers waar ik wel moet zijn. En waar ik vooral niet moet zijn (Rotterdam??) . Is er iemand die mij op weg wil helpen of een mooie S weet of wil verkopen? Ik ben er geweldig mee geholpen. Al zeg ik het zelf : ik ben een beetje MINI nOOb, maar ook een beetje MINI maf!
Alvast bedankt en tot op d NewMINIclub
Greets Barto
The new me! Eh de nieuwe ik
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom
Ben benieuwd wat voor mINI het wordt
Enne laat die popel maar zitten
Veel plezier
Gr Stein
Ben benieuwd wat voor mINI het wordt
Enne laat die popel maar zitten

Veel plezier
Gr Stein

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hi Bartho,
Goed verhaal! Welkom bij de club en veel plezier met zoeken naar een mooie mini!
Have fun
Goed verhaal! Welkom bij de club en veel plezier met zoeken naar een mooie mini!
Have fun

- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Tjee, zoals ik al zei: Ik kijk mn ogen uit! Jullie hebben gelijk. Er staan idd een paar mooie MCS-sen bij. Intussen weet ik niet meer of ik nu naar de foto's moet kijken of in de fora de technische vragen/ oplossingen moet volgen.. het is zoveel
heerlijk!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
succes met de zoektocht, kijk zeker ook even bij de sponsors... staan vaak wel een aantal leuke tussen
of anders is mobile.de ook zeer aan te raden, je moet de auto dan nog wel importeren, maar duitse auto's zijn gebruikt vaak nog in nieuw staat... een echte aanrader dus!
succes en vooral veel plezier met zoeken, en voor daarna, veel plezier met de mini
groet,
Mark
succes met de zoektocht, kijk zeker ook even bij de sponsors... staan vaak wel een aantal leuke tussen

of anders is mobile.de ook zeer aan te raden, je moet de auto dan nog wel importeren, maar duitse auto's zijn gebruikt vaak nog in nieuw staat... een echte aanrader dus!
succes en vooral veel plezier met zoeken, en voor daarna, veel plezier met de mini

groet,
Mark
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Welkom bij de club Barto!! Die Cooper S die gaat er wel komen.
Gewoon rustig de tijd nemen en jezelf zo goed mogelijk informeren.
Staan inderdaad een paar hele dikke MINI's van clubleden te koop op het moment.
Gewoon rustig de tijd nemen en jezelf zo goed mogelijk informeren.
Staan inderdaad een paar hele dikke MINI's van clubleden te koop op het moment.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors