Hoikes,
Ik zal me even beknopt voorstellen, ik ben Danny en ben woonachtig te As (Belgisch Limburg).
Hoe kom ik hier terecht ?, door in het verleden wat info te zoeken over mini's om eventueel de koop ervan te doen.
Nu is het zover gekomen dat ik niet heb kunnen weerstaan aan het aangedring van de wederhelft, ze wou en zou een mini hebben.
Na een tijdje te zoeken achter tweedehands was ik al vrij snel tot de conclusie gekomen dat de mini diesels niet de goedkoopste zijn.
Dus ééns gaan zien voor een nieuwe en wat was de ervaring?, dat een tweedehands en een nieuwe met de zelfde optie's in prijs niet zoveel verschil was wel rekening houdend met momenteel de extra co2 korting van 15%.
Maar het feit van een nieuwe is dat alle optie's mogelijk zijn en verleidelijk, ééste instantie was een cabrio maar niet verkrijgbaar in diesel, dus op 30 november hebben we een Cooper diesel 50 jaar uitvoering (Mayfair) besteld in het veel voorkomende pepperwhite met panoramisch schuifdak, xenon, ginger pakket enz.
Greetz.
ff voorstellen: Danny
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier,en succes met het wachten op je nieuwe aanwinst 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Chucky
- Nieuw Lid
Bericht
En nog mercikes voor het toffe onthaal
.
Toch wel Mayfair is te krijgen in pepperwhite, Hot chocolate metallic en zwart metallic.maus105 schreef:welkomdie mayfair editie is toch geen pepper white of heb ik het verkeerd?ik dacht dat dat een ander kleurtje wit was
En nog mercikes voor het toffe onthaal

Onze sponsors