Voorheen heb ik in meerdere auto's gereden maar de laatste was een G-klasse. Wel even wat anders dan mijn nieuwe aanschaf. De mini kun je zo ongeveer parkeren in de G. De G was wel meer mijn mans keuze maar ik reed er het meest in. Tenminste als de G reed. Na een anderhalf jaar van kapotte dit, naar kapotte dat, was mijn man het gelukkig ook helemaal zat. De G werd verkocht. Gelukkig!!

Nu mocht ik de daily driver kiezen en dat vond ik toch niet zo gemakkelijk als gedacht. Van een Fiatje 500 naar een bmw 1, bwm z3 coupe naar een bmw 3 weer naar een C-klasse. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op dit lekker sportieve autootje waar alles op en aan zit. Hij staat zeker niet verkeerd naast onze 911, we houden nu eenmaal van klassieke modellen.

Hopelijk ga ik nog heel veel supercomfortabele kilometers maken met mijn nieuwe aanwinst. Vanaf morgen kunnen jullie mij tegenkomen op de autosnelweg.
We zullen binnenkort een paar foto's plaatsen. Natuurlijk wel pas als mijn man de MINI helemaal spik en span heeft (wil hij zelf!!

Groetjes van Astrid en Jurgen