hoi,
Ik ben Sam Schillemans en heb vandaag een 2e hands Mini Cooper gekocht. Hij is groen metallic, wit dak en witte spiegels. Omdat er 15 inch wielen onder zaten heb ik die vervangen door 17 inch, staat wat stoerder. Ik heb ook een Audi TT uit 1999. De komende manden ga ik beslissen met welke auto ik verder ga. De Mini is wel heel apart en stuurt ongelooflijk direct, de TT heeft daarentegen meer power door zijn turbo.
De mini groeten
Kennismaking sschillemans
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op dit forum. Veel leesplezier en vooral veel kilometerplezier in je MINI.
Onderdelen te koop aanbieden kan je het beste doen in de daarvoor bedoelde topics op dit forum.
Ciao
Benno
Onderdelen te koop aanbieden kan je het beste doen in de daarvoor bedoelde topics op dit forum.
Ciao
Benno
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof niet dat het de bedoeling is om via een nieuw topic te gaan reageren (om zo je vijf topic te krijgen om iets aan te bieden). Dit forum is bedoeld voor MINI-mafkezen. Het is hier geen marktplaats waar iedereen zijn spullen te koop kan aanbieden.
Het vriendelijke verzoek om niet op deze wijze het forum te vervuilen. Namens alle forumleden onze dank.
marss
Edit: de schoonmaakploeg is al aan het werk!! Toppie!!
Het vriendelijke verzoek om niet op deze wijze het forum te vervuilen. Namens alle forumleden onze dank.
marss
Edit: de schoonmaakploeg is al aan het werk!! Toppie!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Sam welkom op het forum. Wat voor Cooper heb je gekocht?
Het lijkt me een lastige kwestie om een auto uit 1999 te vergelijken met een recentere.
Het lijkt me een lastige kwestie om een auto uit 1999 te vergelijken met een recentere.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Sam,
Welkom bij de club en..............
................................. veel rijplezier in de MINI!!!!
Als het moeilijk wordt om een keuze te maken dan moet je maar een paar foto's plaatsen en de newminiclub leden laten kiezen.
Meeste stemmen gelden. Goed idee?????????
Welkom bij de club en..............
................................. veel rijplezier in de MINI!!!!

Als het moeilijk wordt om een keuze te maken dan moet je maar een paar foto's plaatsen en de newminiclub leden laten kiezen.
Meeste stemmen gelden. Goed idee?????????

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom!
Uiteraard moet dat de Mini worden, maar dat word je vanzelf wel duidelijk de komende maanden
Aan een Mini is namelijk ook nog vanalles te doen om meer vermogen te krijgen
Veel plezier met je Mini
Uiteraard moet dat de Mini worden, maar dat word je vanzelf wel duidelijk de komende maanden

Aan een Mini is namelijk ook nog vanalles te doen om meer vermogen te krijgen

Veel plezier met je Mini

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors