Wicked is Walter en opzoek naar een New Mini.
Ik heb al tien jaar een Mini 1000 rood met wit dak. Deze is aan vervanging toe en ben op zoek naar een New Mini.
Waar ben ik naar opzoek?
Ik zoek een Mini in de kleur Pure Silver met zwart dak. Panoramadak zou leuk zijn maar lees ook dat er problemen mee zijn en vraag me af of het dus wel verstandig is er een met panoramadak te nemen. Cooper S velgen eronder en half leder interieur zou ook mooi zijn.
Heb je tips laat het me dan weten.
Wie is Wicked?
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Ik heb er inderdaad 2 staan.
Mooi en compleet en waarvan ook 1 met een nw bak.
Als je er een koopt met 60 of 80 dkm loop je ook net zo goed kans dat je problemen krijgt
als een met 110 dkm. De meesten hier weten dat ik uit ervaring spreek.
In totaal heb ik er denk ik al zo'n 12 st gereviseerd (ook meerdere van hier),en zelfs afgelopen 1,5 week
al weer 2 bakjes gereviseerd. Een met 97.000km en een met 42.000 km
Zorg dus als je er ergens een koopt dat je een goede garantie krijgt.
Je mag natuurlijk altijd komen kijken of om info vragen, No Problem
Ps Of je gaat voor een S, die heb ik ook wel met 70 en 80 dkm.
Gr Roy
Ik heb er inderdaad 2 staan.
Mooi en compleet en waarvan ook 1 met een nw bak.
Als je er een koopt met 60 of 80 dkm loop je ook net zo goed kans dat je problemen krijgt
als een met 110 dkm. De meesten hier weten dat ik uit ervaring spreek.
In totaal heb ik er denk ik al zo'n 12 st gereviseerd (ook meerdere van hier),en zelfs afgelopen 1,5 week
al weer 2 bakjes gereviseerd. Een met 97.000km en een met 42.000 km

Zorg dus als je er ergens een koopt dat je een goede garantie krijgt.
Je mag natuurlijk altijd komen kijken of om info vragen, No Problem
Ps Of je gaat voor een S, die heb ik ook wel met 70 en 80 dkm.
Gr Roy
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier bij deze oer gezellige club.. Check ook even de site www.mini-ekris.nl.. Ik heb hier in Arnhem een Pure Silver Cooper staan van 2004 met een panoramadak.. Dus die voldoet helemaal aan de specs.. Succes met je zoektocht, en als er vragen zijn vraag gerust...
Groetjes,
Linda / Ekris Arnhem
Groetjes,
Linda / Ekris Arnhem
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom en succes met de zoektocht 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors