Trotse MINI eigenaar Rebels

Stel je hier even voor.
Rebels
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trotse MINI eigenaar Rebels

29 jan 2010, 23:09

Hey allemaal,

Ik ben Lucas, 25 jaar en woon in de stad Groningen.
Sinds november ben ik de trotste eigenaar van een donkergroene R50 MINI cooper uit 2003 (70 000km). Deze heb ik na veel inlezen eigenhandig uit het land der Bockworsten weten te redden uit handen van een fysiotherapeute. Ik zat al vaak op dit forum te lezen, zo kon ik met een gerust hart mijn nieuwe aanwinst van te voren checken op de bekende zwakke plekken. Ik hoop dan ook dat ik mijn steentje kan bijdragen met mijn reeds opgedane ervaring in bijv Duitsland of misschien wat aanstaande projectjes. En nee :shock: ,geen tuning hier. Ik probeer de boel origineel te houden. Heb inmiddels de radio vervangen voor een MP3 cd boost en mijn oude cd boost verkocht. Heb al een aux kabeltje gefixt en ben nu bezig een über-ergonomische telefoonhouder te maken die ik ergens op het MINI2 forum vond. Voor de nieuwsgierigen, de houder gaat hier op lijken (linkje)
Ow, en pas op met de gladheid :ralley! Ik was het niet zelf (lees:vriendin), maar gisteren was een gestopte auto ineens nog maar een paar cm ver weg. Mijn hart sloeg een slag over tijdens het verhaal toen de woorden slip, abs, flikkerende lampjes en handrem vielen :shock. Gelukkig liep het goed af en ik vertrouw haar dan ook volledig!

Groeten,

Lucas
GreyCooperS
Forum Junky

29 jan 2010, 23:12

Hoi Lucas,

Welkom hier en veel plezier met je mini :lol:
Mooi om te horen dat je veel info van het forum hebt kunnen halen.

Wat je ongetwijfeld ook veel hebt gelezen is dat bij voorstellen ook veel foto's horen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

29 jan 2010, 23:14

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2010, 00:25

Ha welkom!

Veel plezier met je mini. En wat dat tunen betreft, vooral géén topics lezen hier want geloof me, voor je het weet zijn de eerste mods een feit :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 jan 2010, 00:27

Welkom Lucas.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2010, 08:51

Welkom hier Lucas.

Als je al een tijdje meeleest weet je dat we foto's willen, dus kom maar op.. :D

en suc6 met origineel houden, je zou de eerste zijn die het zegt EN doet :mrgreen:

Tot meets!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2010, 12:19

Afbeelding

mooi man!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2010, 17:00

Hoi Lucas,

Mooie auto!!!! 8)

Welkom bij de club en............

...............................veel rijplezier!!! :lol:
Sven
Volledig MINI minded!