Ik ben Elyse en mijn brave Lanciaatje Ypsilon Elephantino Rosso overleed. Koppakking eruit. Het pittige karretje was niet meer. Paniek alom. Ik was autoloos.... Hoe moest ik nu mn familie bezoeken? enz...enz.... OV??? Nah....
Moest dus op zoek naar a new set of wheels. Ik eerste instantie een klein tweede hands karretje. Niets bijzonders. Bijna een Peugeot 207 gekocht. Toch nog ff verder gekeken en uiteindelijk zou ik de volgende dag een rit maken in een (ahum) Citroen C4. Kwam tegen sluitingstijd in beeld dus nog niet echt goed naar gekeken. Volgende dag rustig wakker worden (sliep bij mn ouders) maar ma stond al weer te trappelen..... Zullen we nog ff autohunten? Ik dacht, ach waarom niet. Hoe meer je er ziet, hoe beter je een keuze kunt maken.
Dus op naar de citroen garage (andere dan gister) om alvast de C4 ff goed te bekijken. Vertelde tegen de autoverkoper dat ik het eigenlijk een klein autootje met wat pit erin wilde. Nou, hij had wel wat staan.... Loodste hij ons mee naar een zwarte mini cooper 7 edition uit 2005. Mijn moeder en keken elkaar aan en we wisten dat dit hem ging worden. Helemaal niet aan een mini gedacht joh.... Dus dit was een heel aangename verassing. En nu ben ik de trotse bezitster van een supergave en pittige mini. Wauw, wat rijdt dat heerlijk. Een luxe kart is het. Die big smile moeten ze echt van mn gezicht af slaan!! Kan het nu, na een week, nog niet geloven dat ik zon fantastisch karretje heb. Zo blij mee.
Heb nog geen mooie fotos kunnen maken omdat het zulk rotweer is geweest en na het werk schemert het al. Wil ik echt ff de tijd voor nemen. En natuurlijk een paar fotookes maken met mn motor ernaast. Mn 2 trotsen naast elkaar.
Verder ben ik gek op dieren, racemotoren en sinds kort eerruuug geinteresseerd in Mini's

Groetjes,
ELyse
Alias Top10