hallo jimapima hier. ben nieuw hier dus zal wel veel vragen. moet nog ff checken hoe alles hier werkt.
heb mini uit 2002 helemaal zwart ebn vol op bezig met aanpassingen en jullie tips komen echt handig uit!
way the go guys!
Ben nieuw hier
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Jim, alvast welkom hier op het forum, en voor aanpassingen zit er altijd wel iemand tussen die er wat vanaf weet
Bij MINI parking kan je je mini beschrijven en dan krijg je naast je berichten je eigen avatar, en in de gallery kan je je trots laten zien aan de rest van forumleden.
En genoeg leuke meetingen

Bij MINI parking kan je je mini beschrijven en dan krijg je naast je berichten je eigen avatar, en in de gallery kan je je trots laten zien aan de rest van forumleden.
En genoeg leuke meetingen

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!!!
Gezellig nog iemand erbij!! A.s. zaterdag wordt de birthdayrun georganiseerd, misschien een idee om lekker mee te karren met, op z'n minst, de andere 120 Mini's die komen??
Inschrijven kan bij Events (klik hier)
Gezellig als je ook komt!!
Gezellig nog iemand erbij!! A.s. zaterdag wordt de birthdayrun georganiseerd, misschien een idee om lekker mee te karren met, op z'n minst, de andere 120 Mini's die komen??
Inschrijven kan bij Events (klik hier)
Gezellig als je ook komt!!

- jimapima
- Nieuwsgierig
Bericht
yup klopt van de velgen. maar moest ze er weer af halen....
moet een kleine aanpassing maken en dan kunnen ze er weer op!!
heeft iemand toevallig foto's om een dashboard kastje in te bouwen. ik heb de mijnes besteld en heb em morgen binnen. maar ik wou zo graag foto's hebben. lijkt me wat makkelijker

moet een kleine aanpassing maken en dan kunnen ze er weer op!!
heeft iemand toevallig foto's om een dashboard kastje in te bouwen. ik heb de mijnes besteld en heb em morgen binnen. maar ik wou zo graag foto's hebben. lijkt me wat makkelijker