Groetjes van makek

Stel je hier even voor.
makek
One wheel wonder
One wheel wonder

Groetjes van makek

07 apr 2010, 18:51

hey,

Mijn forumnaam is gewoon een combinatie van familienaam en voornaam
Koen134 vond ik niet zo leuk...

Wij zijn sinds begin april trotse eigenaar van een nieuwe R56 OneD (zie parking en gallery)
Officieel is het het tweede autootje van ons gezin, en gebruiken we onze Peugeot 307 1.4HDI als hoofdwagen.
Die heeft intussen ook al 250.000km achter de kiezen, maar is nog té zuinig om weg te doen (ik doe er 16-20km/l mee, zonder een echt zuinig rijgedrag)
Naar aanleiding van heel wat discussies achter gesloten deuren, hebben wij ons lid gemaakt van dit forum: we geraakten er niet uit welke opties, welke accessoires, welke kleur,... we moesten nemen.
Heel even hebben we ook uitgekeken naar een DS3. Oogde mooi aan de buitenkant, maar de binneninrichting viel wat tegen (nogal yuppie, johny en marina,... - achtig). We hebben er intussen al enkele zien rijden, en zijn nu meer dan blij dat er een mini voor onze deur staat.

Actieve forumgebruiker verwacht ik niet te worden: we genieten vooral van de posts van anderen. Ik verdoe immers al te veel tijd op een forum over zonne-energie (zonstraal.forumup.be voor de geïnteresseerden)

Hierbij nog ff een fotootje van onze "ride":
Afbeelding

O ja,
wij hopen wel eens mee te doen aan een meeting in de buurt
dat volgen we hier wél zorgvuldig op

groetjes
Koen
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 apr 2010, 22:04

Welkom Koen.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

07 apr 2010, 22:11

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2010, 23:13

Welkom bij de club en..............

..............................veel rijplezier. :lol:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2010, 11:50

Welkom koen!

goede keus om voor de mini te gaan ipv een DS3... ziet er van buiten redelijk uit, maar blijft toch een citroën... :roll:

Veel plezier met de mini!!

Groet,

Mark
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2010, 15:57

Welkom :mrgreen:

veel leesplezier hier op het forum!
en natuurlijk veel rij plezier met je MINI 8)
mini cabrio schreef:goede keus om voor de mini te gaan ipv een DS3... ziet er van buiten redelijk uit, maar blijft toch een citroën... :roll:
x2 !
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2010, 16:54

welkom koen!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
makek
One wheel wonder
One wheel wonder

08 apr 2010, 17:47

RobbeDoes schreef:
mini cabrio schreef:goede keus om voor de mini te gaan ipv een DS3... ziet er van buiten redelijk uit, maar blijft toch een citroën... :roll:
x2
Komt hier niet goed aan, hoor
Ik ben nogal een freak van franse wagens (vooral peugeot en citroën dan nog wel)
Maar allez, omdat ge de mini tof vindt, is't u vergeven... :zon
Mini R56 OneD sinds 31/03/2010 zie: Onze MINI

Terug naar “Who are U?”