Mijn forumnaam is gewoon een combinatie van familienaam en voornaam
Koen134 vond ik niet zo leuk...
Wij zijn sinds begin april trotse eigenaar van een nieuwe R56 OneD (zie parking en gallery)
Officieel is het het tweede autootje van ons gezin, en gebruiken we onze Peugeot 307 1.4HDI als hoofdwagen.
Die heeft intussen ook al 250.000km achter de kiezen, maar is nog té zuinig om weg te doen (ik doe er 16-20km/l mee, zonder een echt zuinig rijgedrag)
Naar aanleiding van heel wat discussies achter gesloten deuren, hebben wij ons lid gemaakt van dit forum: we geraakten er niet uit welke opties, welke accessoires, welke kleur,... we moesten nemen.
Heel even hebben we ook uitgekeken naar een DS3. Oogde mooi aan de buitenkant, maar de binneninrichting viel wat tegen (nogal yuppie, johny en marina,... - achtig). We hebben er intussen al enkele zien rijden, en zijn nu meer dan blij dat er een mini voor onze deur staat.
Actieve forumgebruiker verwacht ik niet te worden: we genieten vooral van de posts van anderen. Ik verdoe immers al te veel tijd op een forum over zonne-energie (zonstraal.forumup.be voor de geïnteresseerden)
Hierbij nog ff een fotootje van onze "ride":

O ja,
wij hopen wel eens mee te doen aan een meeting in de buurt
dat volgen we hier wél zorgvuldig op
groetjes
Koen