Wie is ik?
Een autoliefhebber die al drie Mini's heeft versleten, maar dan het oude model. Geweldige auto's, maar roesten...
Nu zoekende naar een New Mini, vooral in Duitsland.
Waarom?
Sinds mijn vriendin een Cooper Cabrio (R53) rijdt, ben ik om. Wat een stuurgedrag. Wat een fijne stoelen. En wat een solide auto. Je hebt echt het BMW-gevoel, maar toch een praktische kleine auto.
En nu dan?
Nu rijd ik in een Mazda MX-5 en Mercedes 200D. Vooral de eerste is nu big fun!
De MX-5 (in actie...)
De Mercedes (in rust...)
Mini is Back
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!!
plannen klinken goed, en je mag best alvast wat foto's plaatsen van de cabbie van je vriendin

succes met zoeken, en neem vooral eens de moeite om in het particuliere aanbod te kijken, of bij Spenki, die heeft ook vaak goede aanbiedingen
Groet,
Mark
plannen klinken goed, en je mag best alvast wat foto's plaatsen van de cabbie van je vriendin

succes met zoeken, en neem vooral eens de moeite om in het particuliere aanbod te kijken, of bij Spenki, die heeft ook vaak goede aanbiedingen

Groet,
Mark
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
welkom. ben benieuwd wat het gaat worden. suc6 met je zoektocht!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- pmo
- Leerling Mini lid
Bericht
Dank voor het welkom!
Soms is het zoeken leuker dan vinden... nummer 1 waar ik ga kijken is -> http://tinyurl.com/2vsa33n
Eindje rijden, maar wel een heel bijzondere auto. Geen S...maar minstens zo dik ;-)
(edit, dit was een getunede mini - maar die is dus al verkocht)
Soms is het zoeken leuker dan vinden... nummer 1 waar ik ga kijken is -> http://tinyurl.com/2vsa33n
Eindje rijden, maar wel een heel bijzondere auto. Geen S...maar minstens zo dik ;-)
(edit, dit was een getunede mini - maar die is dus al verkocht)
Laatst gewijzigd door pmo op 10 jun 2010, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini 1000 HLE '83
Mini Checkmate '90
Mini Cooper MPi '98
NEW MINI...
Mini Checkmate '90
Mini Cooper MPi '98
NEW MINI...
- pmo
- Leerling Mini lid
Bericht
Mini Cooper Cabrio
Hier dan de Cooper Cabrio. De 17" wielen (wel mooi maar imitatie) zijn al vervangen voor originele 15"inch Mini worstjes. Misschien dat S-spokes wel de opvolger daarvan zijn, maar een vrouw en 17" is niet altijd een gelukkige combi (parkeerkrassen!!!).
Hier dan de Cooper Cabrio. De 17" wielen (wel mooi maar imitatie) zijn al vervangen voor originele 15"inch Mini worstjes. Misschien dat S-spokes wel de opvolger daarvan zijn, maar een vrouw en 17" is niet altijd een gelukkige combi (parkeerkrassen!!!).
Mini 1000 HLE '83
Mini Checkmate '90
Mini Cooper MPi '98
NEW MINI...
Mini Checkmate '90
Mini Cooper MPi '98
NEW MINI...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom!
succes met je zoektocht.
Kijk goed rond op het forum, er staan er nog wel wat mooie te koop
succes met je zoektocht.
Kijk goed rond op het forum, er staan er nog wel wat mooie te koop

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors