Afgelopen donderdag heb ik de preview meegemaakt. Helemaal te gek natuurlijk, het was een fantastische avond. De colonne waar iedereen in reed, waren wij reeds voor, maar het was erg leuk om de hele rits aan te zien komen. Wij hebben wel een paar leuke foto's gemaakt op deze avond... (ook in de red room..) Na de avond vond ik een visite-kaartje onder de voorruit! Het leek me leuk om me aan te melden.
We hebben nu bijna een jaar onze mini, we zijn dus wat laat. Ik ben minigek gemaakt door mijn vriendinnetje mjon1812. Samen kunnen we dus een mini Italian Job uitvoeren..
Groet els!
Hallo allemaal!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hooi Els!
Dat zijn toch de beste vriendinnen!
Kom gerust een jullie MINI aansluiten in een rijtje. Is echt erg cool!
Welkom hier trouwens... je zult je hier vast niet vervelen
Tot meets?
Dat zijn toch de beste vriendinnen!

Kom gerust een jullie MINI aansluiten in een rijtje. Is echt erg cool!
Welkom hier trouwens... je zult je hier vast niet vervelen

Tot meets?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heehee,
Gezellig dat er nog zo'n mini-freak bij de club komt! Welkom hier! Je MOET echt een keer naar een meeting komen! Hoe meer hoe beter! Dan kun je gezellig met allemaal meerijden in de "colone"!!
Neem gerust je tijd met het verkennen van de site, op den duur gaat het haast vanzelf!
Gezellig dat er nog zo'n mini-freak bij de club komt! Welkom hier! Je MOET echt een keer naar een meeting komen! Hoe meer hoe beter! Dan kun je gezellig met allemaal meerijden in de "colone"!!
Neem gerust je tijd met het verkennen van de site, op den duur gaat het haast vanzelf!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Els!
Er volgen nog wel meer reacties hoor. Je MINI staat nu bij de spuiterij en wordt vast snel voorzien van de juiste kleur
Voor je het weet zie je 'm!
Vorige week was een top feestje! Nog meer zin in feest? binnenkort bestaan we 1 jaar en dat gaan we vieren!
Zie topic events voor meer info
Er volgen nog wel meer reacties hoor. Je MINI staat nu bij de spuiterij en wordt vast snel voorzien van de juiste kleur

Voor je het weet zie je 'm!
Vorige week was een top feestje! Nog meer zin in feest? binnenkort bestaan we 1 jaar en dat gaan we vieren!
Zie topic events voor meer info

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Welkom Els!
Have fun en misschien tot meets.

Have fun en misschien tot meets.
Daar zorgt Berthil wel voor. Komt vanzelf welcooperels schreef:Bedankt voor je leuke snelle reactie.
Ik ben nog een beetje aan het puzzelen hoe het allemaal moet op deze site.. Hoe krijg ik bijvoorbeeld mijn mini-tje ingekleurd?

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Welkom,
Eens en te meer wordt bewezen dat meer mensen gek zijn op de MINI maar ons bestaan nog niet hebben opgemerkt. De flyers hebben hun uitwerking bewezen.
Lees maar rustig door, voor je het weet heeft de master of webdesign "Berthil" ook jou MINI op kleur in de parking staan.
Ciao
Eens en te meer wordt bewezen dat meer mensen gek zijn op de MINI maar ons bestaan nog niet hebben opgemerkt. De flyers hebben hun uitwerking bewezen.
Lees maar rustig door, voor je het weet heeft de master of webdesign "Berthil" ook jou MINI op kleur in de parking staan.
Ciao
- niels coopers
- Nieuwsgierig
Bericht
hey hey
ja het was super leuk de preview !!!
was er ook donderdag !!
veel plezier hier !
hey welkom
hey hey
ja het was super leuk de preview !!!
was er ook donderdag !!