Hallo miniliefhebbers, ik stel mezelf even voor: als oud minigek is het plan opgevat om voor mijn vrouw een mini te kopen en wel een mini One SR81, ik ben nog even aan het zoeken voor welke opties ik wil(moet) hebben, dus alle forums ben ik hier al aan het uitspitten .
Tot minies.
mbubbels
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ehhh, ik snap het niet helemaal, wat bedoel je eigenlijk te zeggen?
peter schreef:Welkom hier. Veel plezier met het uitzoeken van de juiste mini!
Met jouw achtergrond kan je beter alleen naar de mcdonald meetings gaan en niet naar een rit.![]()
![]()
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hallo Mr. Bubbels
welkom bij de club mini-idioten...
welkom bij de club mini-idioten...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: mbubbels
Hallo mensen , dank je wel voor het ontvangst , voelt gelijk lekker aan, ff een vraagje, als ik wat wil verkopen kan ik dat gelijk al doen of moet ik nog even wachten , (ik kan goedkoop aan stadslichtledlampjes komen (wat een woord zeg?
Ik hoor het graag enne ik weet af en toe niet waar ik kijken wat een mooie auto's zijn de minies.
Hans
Ik hoor het graag enne ik weet af en toe niet waar ik kijken wat een mooie auto's zijn de minies.
Hans
mrbubbels schreef:Hallo miniliefhebbers, ik stel mezelf even voor: als oud minigek is het plan opgevat om voor mijn vrouw een mini te kopen en wel een mini One SR81, ik ben nog even aan het zoeken voor welke opties ik wil(moet) hebben, dus alle forums ben ik hier al aan het uitspitten .
Tot minies.
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hi Hans, volgens mij is het zo, dat zolang je niet onmiddelijk onwijs commercieel gaat doen, je best een verkooptopic kunt plaatsen in de daartoe bestemde fora.
Gr, Marcel
Onze sponsors