Hallo allemaal,
Ik ben Marco en kom uit Weert. Ik heb na 22 jaar!!!! weer besloten om een Mini te kopen( voor mijn vrouw). Mijn eerste auto was een Mini Cooper 1275 GT uit 1972. Vandaar dat het prettig virus is blijven hangen. De nieuwe (occasion) is een Mini Cooper S Checkmate uit 2006 en het gevoel is weer helemaal terug………
Zelf rijdt ik dagelijks een Audi A4 Quattro is ook fun maar een Cooper is en blijft geweldig…
Ik heb veel gelezen op jullie forum voor ik hem kocht dus is het nu tijd om met jullie de passie te delen….
Groeten,Marco
Even voorstellen
- Marlen
- Nieuw Lid
- mcsr56black
- Leerling Mini lid
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
bovenaan de site staat een kopje "gallery" (als je ingelogd bent) hier kun je zelf foto's uploaden. vervolgens kun je bij het plaatsen van een bericht hiernaast (onder de smileys) op "gallery" klikken en dan zie je als het goed is je foto's staan. simpelweg erop klikken et voila!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi welkom op het forum
Zo gaat het altijd, de Mini wordt gekocht voor erbij, als 2e auto, en over een tijdje wil je niet anders meer!
Dus: Wanneer gaat die A4 Quattro voor vervanging? Komt er een mooie Cooper D voor terug bijvoorbeeld.
Zo gaat het altijd, de Mini wordt gekocht voor erbij, als 2e auto, en over een tijdje wil je niet anders meer!
Dus: Wanneer gaat die A4 Quattro voor vervanging? Komt er een mooie Cooper D voor terug bijvoorbeeld.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors