Ik ben dus nieuw op dit forum en ik heb nog geen Mini.
Het zit dus zo: Ik ben na een kort middagje sturen behoorlijk verslaafd geraakt aan de Mini.
De lage zit, snelheidsbeleving, het sturen en het retro gevoel wat je binnen hebt maakt het gewoon een verslavend wagentje
Ik moet het tot halverwege volgend jaar nog zien uit te houden met m'n '07 Mistubishi Colt maar m'n volgende auto moet toch echt een Mini worden. Het word er waarschijnlijk eentje uit '02/03 aangezien die nog voor een leuke prijs te krijgen zijn.
Een 'snel' type hoeft het ook niet te zijn aangezien ik een redelijk zware rechtervoet kan hebben en ik geen zin heb om iedere week fanmail te ontvangen van oom agent.
Ik heb m'n huiswerk al een beetje gedaan alleen zijn de bepaalde benamingen van de verschillende types en uitvoeringen af en toe wat verwarrend

Het moet voor mij dus het type worden met 85(?) KW/ 116 PK en ik wil er een met die fraaie 17 inch velgen want die staan het mooist

De ideale kleur zou dan rood met wit dak en spiegels zijn, maar dat hangt gewoon een beetje af van het aanbod wanneer de tijd daar is.
Dan rest mij nu nog het verhaaltje wat hoort onder het kopje 'het kwijlende persoon bij de Mini'
Ik ben Raymon, bijna 27. Ik doe te weinig aan sport luister graag een stukje muziek en speel in een bandje.
Verder ga ik graag een stukje rijden en in het weekend stappen.
Dat was eigenlijk wel alles wat ik te melden had. Gegroet!