Even voorstellen, Raymon

Stel je hier even voor.
Orange
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen, Raymon

14 sep 2010, 19:19

Gegroet volk van de kleine vierwielers!

Ik ben dus nieuw op dit forum en ik heb nog geen Mini.

Het zit dus zo: Ik ben na een kort middagje sturen behoorlijk verslaafd geraakt aan de Mini.
De lage zit, snelheidsbeleving, het sturen en het retro gevoel wat je binnen hebt maakt het gewoon een verslavend wagentje

Ik moet het tot halverwege volgend jaar nog zien uit te houden met m'n '07 Mistubishi Colt maar m'n volgende auto moet toch echt een Mini worden. Het word er waarschijnlijk eentje uit '02/03 aangezien die nog voor een leuke prijs te krijgen zijn.
Een 'snel' type hoeft het ook niet te zijn aangezien ik een redelijk zware rechtervoet kan hebben en ik geen zin heb om iedere week fanmail te ontvangen van oom agent.

Ik heb m'n huiswerk al een beetje gedaan alleen zijn de bepaalde benamingen van de verschillende types en uitvoeringen af en toe wat verwarrend :?
Het moet voor mij dus het type worden met 85(?) KW/ 116 PK en ik wil er een met die fraaie 17 inch velgen want die staan het mooist :D
De ideale kleur zou dan rood met wit dak en spiegels zijn, maar dat hangt gewoon een beetje af van het aanbod wanneer de tijd daar is.

Dan rest mij nu nog het verhaaltje wat hoort onder het kopje 'het kwijlende persoon bij de Mini'

Ik ben Raymon, bijna 27. Ik doe te weinig aan sport luister graag een stukje muziek en speel in een bandje.
Verder ga ik graag een stukje rijden en in het weekend stappen.
Dat was eigenlijk wel alles wat ik te melden had. Gegroet!
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 sep 2010, 20:49

Hoi Raymon,welkom hier. Ik lees dat het MINI-virus jou al aardig te pakken heeft. Gaat ook nooit meer weg :D :D . Succes met wachten en zoeken naar jouw MINI. Groet, Huib
Orange
Nieuw Lid
Nieuw Lid

14 sep 2010, 21:09

Ja het is een beetje jammer dat ik nog ruim een half jaar moet wachten eer ik serieus op zoek mag naar m'n nieuwe speelgoed. Die 'fraaie' wielen die ik al opnoemde zijn trouwens S Spokes. Vergeleken bij de meeste MIMI's die ik hier tegenkom, is het plaatje wat ik in gedachten heb dus vrij standaard :P
Orange
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 sep 2010, 18:16

Ik moet zeggen, het plaatje in mijn hoofd begint nu ook andere vormen aan te nemen nu ik hier een beetje rondneus en zie waar sommige gasten mee rondscheuren.

De MINI zal voor mij m'n enigste auto worden die ik gewoon iedere dag wil kunnen rijden. Die ene middag sturen in een geleende Cooper heeft me geleerd dat autorijden niet saai hoeft te zijn. Zoals ik eerder vermelde had ik een redelijk standaard plaatje in gedachten voor de Cooper die ik zou willen. Een rode '02/03 met wit dak en spiegels en 17" S Spokes.. Nog steeds geen verkeerd idee, maar ik heb er nog maar 1 van gezien en het is vrij standaard. Dus ik heb een soort van plan b in gedachten en met tot nu toe wat kleine mods om mee te beginnen :wink:

Om te beginnen een Cooper uit de eerder genoemde bouwjaren, kleur en wielen maken niet echt uit.
Dan de Mods:

- Chiptuning de One geeft meer pk's in vergelijking met de Cooper na het chippen, maar toch voor mij een Cooper

- Sport (K&N) filter om de paardjes vrijer te laten ademen

- Verlagingsveren 30 mm om het totaal een mooier plaatje te geven, het gaat me niet om een beter stuurgedrag

- Setje velgen, donkergrijs of zwart 17" om niet te veel last van geschraap in de wielkasten te krijgen i.c.m de verlaging

- Dak antenne vervangen voor korter of haaienvin model

Dit is iets om me het eerste jaar mee bezig te houden en waarschijnlijk zijn de velgen als laatste aan de beurt, helemaal als ik een Cooper voorzien de 17" S Spokes heb gekocht.
Nurby
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

15 sep 2010, 18:30

Welkom. Rood en wit is altijd een goed begin. 8)

Gr Rick
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2010, 18:33

Welkom, Raymon :)(!

Succes met de zoektocht naar een mooie Cooper! Je bent hier in elk geval aan het goede adres om je vast te oriënteren en nog veel meer ideeën op te doen 8).
Afbeelding
martin_mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 sep 2010, 22:43

welkom,

en vooral heel veel succes met je geduld :mrgreen:

Ik was aan het rond kijken voor een andere auto, vond de Mini altijd al leuk, 1 keer in gereden en binnen een
maand stond er 1 voor de deur.
Dit is een verslaving voor het leven :lol: :wink:

veel plezier hier en succes met zoeken.

Groetjes Martin
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2010, 23:30

Raymon,

Welkom bij de club en......... :lol:

...............................succes met het wachten!!!! :lol: :cry: :? :(

Terug naar “Who are U?”