Mijn eerste post op het forum, mijn naam is Karl. Op de oprit staat een mooie Cooper S uit 2003, eigenlijk is hij van mijn vriendin. De Mini stond vorige maand onverwachts met een strik op de motorkap voor de deur, haar reactie was onbeschrijfelijk

Ik heb hier en daar al wat gelezen op het forum en de nuttige info heb ik ook al in de praktijk gebracht. Ook lijken het me gezellige medeforumleden waar ik graag een keer op een meeting mee zou willen babbelen.
De mini is nagenoeg origineel, (nog) geen tuning. Wel mooie zwarte velgen met P-zero rubbers en een heerlijk muziekje via de originele Boost CD uitgebreid met een JBL versterker en krachtigere boxen (zo gekocht).
Ik heb zelf een volvo C70 zie foto. Ooit gekocht als een gewone (saaie

Plannen met de Mini:
Optisch niet veel meer, ik vind het erg mooi zo! Misschien nog chrome spiegelkappen. Ik wil wel weer de originele veren eronder, nu is hij mooi laag maar te laag voor mijn vriendin (mijn vriendin + drempels + lage auto's=

Motorisch: een andere pulley en bij behorende tuning. Met zo’n 200 iets pk heb ik ook lol wanneer in de mini rij, eerlijk gezegd vind ik ‘m nu een beetje langzaam bij het optrekken. Daar zal ik de heren van Beek Auto Racing voor raadplegen.
Binnenkort zal ik wat meer foto’s met de eigenares posten.
Met vriendelijke groet,
Karl