Ik begin 2011 hopelijk goed: in januari kan ik naar verwachting mijn zwarte Mini Cooper S cabrio gaan ophalen.
Ben super benieuwd; hij heeft grote schoenen te vullen, want ik ruil mijn mooie BMW Z4 er voor in!
Dat wordt een grote grijns op het ene moment en een traantje op het andere (ik raak altijd nogal gehecht aan m'n auto).
Het geluid van een 6-cilinder is namelijk prachtig. Die hele lange neus is iets waar ik na jaren nog steeds voor omdraai als ik wegloop na het uitstappen. Maar als het goed is, komen daar weer andere leuke/mooie dingen voor terug!
Ik vind het erg leuk dat er een forum is waar mensen hun mening geven en waar je antwoord op vragen vindt. En, niet onbelangrijk, de foto's! Ik heb alle zeshonderdzoveel pagina's met getunede Mini-tjes doorgelopen om inspiratie op te doen voor de mijne. Super leuk. Heb eerst getwijfeld tussen een Opel GT, Jeep Wrangler en een Mini. En toen ik wist dat het een Mini moest gaan worden, had ik natuurlijk nog 100.000 keuzes te maken. Maar het is gelukt en hij is een paar weken geleden besteld!
Nog een aantal weken aftellen (en ook weer niet natuurlijk vanwege het "verlies" van de Z4) en dan zal ik de Zeeuwse wegen eens opvrolijken met m'n Mini!
Tot ziens op het forum!
Even voorstellen: mikmak
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Das een flinke overstap, van een z4 naar een mini! Maar wel supergaaf
Succes even met wachten
Groet,
Mark
Das een flinke overstap, van een z4 naar een mini! Maar wel supergaaf

Succes even met wachten

Groet,
Mark
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Even voorstellen: mikmak
hoi MikMak
welkom bij de club

welkom bij de club
Dat is al een enorme prestatie op zich ... 600 pagina's!!mikmak schreef:Ik heb alle zeshonderdzoveel pagina's met getunede Mini-tjes doorgelopen om inspiratie op te doen voor de mijne. Super leuk.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
en veel plezier met je toekomstige nieuwe mini
groet Franklyn
en veel plezier met je toekomstige nieuwe mini
groet Franklyn
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom man!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mikmak
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties!
Ben van de week gebeld; ik kan 'm waarschijnlijk begin januari ophalen.
En met dit weer kijk ik er extra naar uit want ik had er direct al een set velgen met winterbanden bij besteld dus dan kan ik veilig het restant van de winter door. En met een verwarmde voorruit heb ik ook minder te krabben!
Ben van de week gebeld; ik kan 'm waarschijnlijk begin januari ophalen.
En met dit weer kijk ik er extra naar uit want ik had er direct al een set velgen met winterbanden bij besteld dus dan kan ik veilig het restant van de winter door. En met een verwarmde voorruit heb ik ook minder te krabben!

- mikmak
- One wheel wonder
Bericht
En hier is-ie dan!
Heb 'm vorige week opgehaald. Wat een geweldige auto!
Echt alles is leuk en goed aan de auto. Hoewel de verwachtingen uiteraard hoog waren (anders bestel je 'm niet), heeft-ie deze toch nog overtroffen. Het is echt een feest om in te rijden. Ik heb zeker geen spijt dat ik m'n Z4 hier op heb ingeruild en dat was toch ook een super-auto.

Heb 'm vorige week opgehaald. Wat een geweldige auto!
Echt alles is leuk en goed aan de auto. Hoewel de verwachtingen uiteraard hoog waren (anders bestel je 'm niet), heeft-ie deze toch nog overtroffen. Het is echt een feest om in te rijden. Ik heb zeker geen spijt dat ik m'n Z4 hier op heb ingeruild en dat was toch ook een super-auto.

Onze sponsors