Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaresse van een cooper!

Hij is van 2003 en ben er errug blij mee.
Vind t alleen erg vreemd, dat de tankdop geen slot heeft

Groetjes Alice
MaVaEe schreef:Welkom Alice.
Als het goed is gaat het benzineklepje op slot als je de auto op slot zet. Uiteraard zet je daar zo een schroevendraaier tussen maargoed...
VreemdAlice schreef:MaVaEe schreef:Welkom Alice.
Als het goed is gaat het benzineklepje op slot als je de auto op slot zet. Uiteraard zet je daar zo een schroevendraaier tussen maargoed...
Hoi,
Bedankt voor je reaktie, maar volgens mij gaat ie niet op slot helaas!
Zal ook nog info inwinnen bij de garage, waar ik de auto heb gekocht.....
stefan740 schreef:Gaat idd op slot maar pas 30 seconden later dan de deuren volgens mij, misschien denk je daarom dat hij niet op slot gaat. Anders ff boekje uit de auto pakken, staat het vast wel in
Alice schreef:stefan740 schreef:Gaat idd op slot maar pas 30 seconden later dan de deuren volgens mij, misschien denk je daarom dat hij niet op slot gaat. Anders ff boekje uit de auto pakken, staat het vast wel in
Hey Stefan,
Das een goede tip, ga ik ff proberen en anders maar ff garage bellen of boekje kijken inderdaad!
Fijne dag nog.
Gr. Alice
Hoi,speedy schreef:Alice schreef:stefan740 schreef:Gaat idd op slot maar pas 30 seconden later dan de deuren volgens mij, misschien denk je daarom dat hij niet op slot gaat. Anders ff boekje uit de auto pakken, staat het vast wel in
Hey Stefan,
Das een goede tip, ga ik ff proberen en anders maar ff garage bellen of boekje kijken inderdaad!
Fijne dag nog.
Gr. Alice
kun je proberen maar ik ben van mening dat die gelijk op slot moet gaan