Ik ben stef 32 jaar uit zoetermeer, en heb een dilemma en hopelijk weten jullie me te overtuigen of juist te weer houden..........
Ik ben al een aantal jaren subaru gek heb een gtt 97 gehad en sinds 2008 tot heden een prachtige subaru wrx 2003

Aangezien hij al maanden te koop staat en het niet storm loopt, leuk he die crisis :S Zag ik ineens vorige week in mijn email post vak een mail, deze jongen bied mijn een Mini One 1.6 Salt bj 2002 met 45.000 op de teller hij is bereid er wat bij te betalen, aangezien ik eigenlijk niet wilt ruilen ben ik me "stom"genoeg toch in de mini's gaan verdiepen en word er stiekem toch een beetje verliefd op, alleen is deze mini niet echt mijn smaak hij is vrij standaard en is ver van sportief en stoer uiterlijk wat ik gewent ben/was zoals de impreza is,aangezien de kmstand laag is en verzekering en wegenbelasting en brandstof met deze mini toch meer gunstiger is dan de wrx twijfel ik eraan om toch de stap te nemen, is deze mini nog een beetje te pimpen zoals leuk uitlaatje velgen ect ect ect......................

Om even een stukje tekst over te nemen wat deze jongman mijn te vertellen heeft over de mini
"Echter het weg gedrag van een Mini is echt zeeeeer goed!
Er zit een John Cooper Works onderstel onder en je kan echt merken dat het een stuur-auto is.
Hij heeft "maar" een 1.6 echter weegt de auto ook slechts 1000kilo. Tis een auto die snel uitnodigt tot sportief rijgedrag."
Geen idee of dit correct is maar zal wel iets van waarheid in zitten?
grt Stef