Hoi mensen,
ik ben Coen de Korte uit vianen.
Ben 23 jaar oud en studeer marketing managment in utrecht bij hbonederland..
Ben een echte autofreak!
Heb nu een fiat coupe 20v turbo plus en een alfa giulia TwinSpark. De fiat coupe moet plaats gaan maken voor een mini cooper of cooperS
Ben dus nog steeds opzoek naar een mini.... maar ik schommel qua budget tussen de cooper en de cooperS in :S
Ik hoop dat ik hier een hoop info kan vinden en misschien dat iemand mij kan vertellen waar er hier op het forum coopers aangeboden worden!:P
groeten
coen de korte
Hee Mini mensen! :P
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
He nog een Coen, :hi
Aan informatie hier geen gebrek. Veel plezier hier op het forum.
Succes met je keuze.
Aan informatie hier geen gebrek. Veel plezier hier op het forum.
Succes met je keuze.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier!
Er is erg veel info hier te vinden, aangezien het bijna herftvakantie is voor velen (voor mij niet helaas), kun je even flink het forum doorspitten
Zo nu en dan staat hier wel eens een cooper of een S te koop, maar niet echt vaak, ik denk dat je dan vooral op bijv zoiets moet zoeken:
http://www.autoweek.nl/bazaarindex.php
Of op de site van MINI zelf, bij de next modellen of je moet een nieuwe zoeken>
Succes in ieder geval!
Greetz HenkieTenk
Er is erg veel info hier te vinden, aangezien het bijna herftvakantie is voor velen (voor mij niet helaas), kun je even flink het forum doorspitten

Zo nu en dan staat hier wel eens een cooper of een S te koop, maar niet echt vaak, ik denk dat je dan vooral op bijv zoiets moet zoeken:
http://www.autoweek.nl/bazaarindex.php
Of op de site van MINI zelf, bij de next modellen of je moet een nieuwe zoeken>
Succes in ieder geval!
Greetz HenkieTenk
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Dank dank!
Zoek eigenlijk ook DE links voor accesiores en leuke spullen.. Dus de GOEDE links en de GOEDE shops om online spullen te kope..
Kan ik alvast mezelf lekker shoppen!!
groeten
coen
ps. mini gaat niet enorm veranderd worden maar wel een aero pakketje en 18" en een middenpijp... Nu nog een mini
Zoek eigenlijk ook DE links voor accesiores en leuke spullen.. Dus de GOEDE links en de GOEDE shops om online spullen te kope..

Kan ik alvast mezelf lekker shoppen!!

groeten
coen
ps. mini gaat niet enorm veranderd worden maar wel een aero pakketje en 18" en een middenpijp... Nu nog een mini

- Nexus
- Bijna verslaafd
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Maar wat the hell doe jij hier dan? Ik heb inmiddels geen MINI meer, ben op m'n nieuwe aan het wachten die in April komt. Ik rijd tegenwoordig in m'n Range Rover Sport diesel. Die neem ik nogal eens mee. Had een donkerblauwe Cooper S. Die heb je vast wel eens gezien!
Ja die ken ik welcoendek schreef:heb je mini nog nooit gezien...
je weet wie ik ben???? man met de fiat coupe???
groeten
coen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
23 en niet één eigen auto maar twee?!! Dat doe je goed. Nu wordt ik zelf eind deze maand 24 en heb ik nog maar één auto! Help wat moet ik nu 
iDD....... eerst maar eens afstuderen

iDD....... eerst maar eens afstuderen
Onze sponsors