Hallo,
Ik ben Yvette. Ik heb me net geregistreerd en wou me even voorstellen. Ik woon in de VS en heb daar dus een mooie blauwe Mini Cooper S uit 2006 gekocht. We zijn er erg gek mee, er zitten 17" wielen onder met iets bredere banden, en een paar witte strepen op de motorkap. Jammer dat er zo weinig bochtige weggetjes zijn hier in de buurt. Groetjes!
Even voorstellen: Yvette
- Yvette
- Leerling Mini lid
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Yvette,
Welkom hier

Welkom hier

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hey Yvette,
Welkom op het forum.
als ik een suggestie mag doen,
je woont in de US.
je hebt dan vast wel gehoord van het Mini festival "Minis on the Dragon". Het is een festival waar ik altijd al eens zou willen zijn, net zoals "Mini takes the states".

http://www.minisonthedragon.com/2011_intro.php
Het is wel een end bij jou vandaan : in North Carolina (1200 miles vanaf Oklahoma).
Welkom op het forum.
als ik een suggestie mag doen,
je woont in de US.
je hebt dan vast wel gehoord van het Mini festival "Minis on the Dragon". Het is een festival waar ik altijd al eens zou willen zijn, net zoals "Mini takes the states".

http://www.minisonthedragon.com/2011_intro.php
Het is wel een end bij jou vandaan : in North Carolina (1200 miles vanaf Oklahoma).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Yvette
- Leerling Mini lid
Bericht
Ziet er inderdaad cool uit. We zijn naar de Pig Trail in de Ozark Mountains geweest, dat was ook erg leuk. Heb wel een fotootje, maar die staan op mijn computer, niet op internet. Ik begrijp dat ik ze dan niet kan plaatsen?? In het hotel waar we slipen was een hele groep met Corvettes, ook om daar te rijden, maar die vonden de Mini ook erg tof, haha.
Cooper S Hyperblue
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Yvette,
Welkom bij de club. Je kunt je eigen gallery aanmaken en foto's plaatsen. Click op "gallery" in de top bar. Dan krijg je jouw gallery te zijn en die gaat dan nog leeg zijn. Boven aan de gallery zie je een buttton "toevoegen". Op klikken en de rest wijst zichzelf. Mocht het toch niet lukken, laat maar weten en we loodsen je er wel door.
Frank
Welkom bij de club. Je kunt je eigen gallery aanmaken en foto's plaatsen. Click op "gallery" in de top bar. Dan krijg je jouw gallery te zijn en die gaat dan nog leeg zijn. Boven aan de gallery zie je een buttton "toevoegen". Op klikken en de rest wijst zichzelf. Mocht het toch niet lukken, laat maar weten en we loodsen je er wel door.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
de foto's kun je vanaf je computer uploaden naar de "Gallery" van deze site. http://www.newminiclub.nl/gallery.php
Dan kunnen wij ze in jouw gallery zien.
Als je meer dan XX berichtjes geplaatst hebt, mag je de fotolinks ook zelf in je eigen posts (anti-spam maatregel voor nieuwe users) gebruiken.
Dan kunnen wij ze in jouw gallery zien.
Als je meer dan XX berichtjes geplaatst hebt, mag je de fotolinks ook zelf in je eigen posts (anti-spam maatregel voor nieuwe users) gebruiken.
Gr, Marcel
Onze sponsors