hallo mini liefhebbers
ik ben yannick en kom uit 070..... ben al jaren Mini Fan en heb zelf een Cooper S met alle toeters en bellen maar had me nog nooit aangemeld op deze site!!!
wel erg gaaf zoveel mensen die hetzelfde gevoel bij de mini hebben en Passie voor hun trots hebben...
Even voorstellen: Yannick
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Yannick!
veel plezier op het forum, en geniet van je MINI

nu maar snel wat foto's posten dan van al die toeters en bellen die je er aan heb gehangen...
das ook een manier van modden

haha
Groet,
Mark
veel plezier op het forum, en geniet van je MINI

nu maar snel wat foto's posten dan van al die toeters en bellen die je er aan heb gehangen...

haha
Groet,
Mark
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Dat geeft niets hoor, we willen alsnog foto's zien :-)
Ik werk in Den Haag en zwaai regelmatig naar andere Mini's, al zitten de meeste mensen chagarijnig voor zich uit te kijken. (In een Mini! Dan is toch elke kilometer een feestje?)
Maar van harte welkom hier, rij je 15 mei mee met de Zuid-Holland-Zuid route? Zie het "Events 2011" forum voor meer info!
Ik werk in Den Haag en zwaai regelmatig naar andere Mini's, al zitten de meeste mensen chagarijnig voor zich uit te kijken. (In een Mini! Dan is toch elke kilometer een feestje?)
Maar van harte welkom hier, rij je 15 mei mee met de Zuid-Holland-Zuid route? Zie het "Events 2011" forum voor meer info!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Onze sponsors