Even voorstellen: Jack

Stel je hier even voor.
bmweetje3
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen: Jack

11 mei 2011, 14:52

Hoi,

Ik ben Jack en we hebben nog geen mini maar we zijn wel aan het rondkijken hiervoor, deze is bestemd voor Dorothé.
Ze rijd nu nog in eeen seat arosa maar wil toch graag een mini :lol:
We hebben interesse in 2 mini`s die we gezien hebben, 1 cabrio van 2004 en 1 S uitvoering van 2004. We vragen ons wel af hoe zo`n cabrio rijdt in de winter of zijn de kappen tegenwoordig zo goed dat je er niks meer van merkt?
Verder natuurlijk waar moet je op letten bij aanschaf, wat zijn de zwakke plekken of dingen waar je extra op moet letten.
De cabrio heeft 39 dkm en de S heeft 90 dkm gelopen.
Als we meer weten laten we het wel even weten, en bedankt alvast voor diegene die tips hebben :mrgreen:
P.S. mocht er nog iemand een arosa inruilen horen wij dat graag :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2011, 15:40

Welkom!!

dit verhaal komt heel bekend voor, manlief op zoek naar 'een MINI voor de vrouw' :lol: bij ons ook zo, en in werkelijkheid rijden wij als mannen thuis er vaker in... :P haha wij zijn trouwens ook over gestapt van een Arosa op een mini, heel goede verbetering... :P
ik kan je sowieso een cabrio aanbevelen, dat is echt genieten, zodra het droog is kappie open en gaan met dat ding 8)
kijk voor je vragen over het onderhoud even in het ' onderhoud en verzorging' topic van deze site, daar is al heel veel (eigenljik alles wat je moet weten) over gezegd ;)
Natuurlijk merk je wel iets verschil in geluid bij het dichtrijden, maar wij zelf ondervinden dat niet als hinderlijk ;) en mocht je het wel vervelend vinden, dak open gooien, dat is toch echt het lekkerst (en nog heel comfortabel ook ;) )

Succes met je keuze!!

Groet,

Mark
Laatst gewijzigd door mini cabrio op 11 mei 2011, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2011, 15:44

bij deze het topic over de cabrio kappen ;)

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1370

Succes ermee!!
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2011, 20:50

Hallo Jack,

Welkom bij de club en.... :lol:

...............................succes met het zoeken naar de juiste MINI :P :) :D
Rode_Kogel
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

11 mei 2011, 21:51

ehh, ik heb de MCS gewoon voor mezelf gekocht en mijn vrouw rijdt in de S-Max.
Mooi rood is niet lelijk
bmweetje3
Nieuw Lid
Nieuw Lid

11 mei 2011, 22:11

alvast bedankt voor de reactie`s, ik heb vanmiddag proef gereden in de cabrio en het is inderdaad lekker rijden met de kap open :lol:
Het zal inderdaad een strijd worden wie met de mini mag rijden en wie voor straf de 330i mee moet nemen :mrgreen:
De vorige eigenaar is helaas niet zo voorzichtig met de velgen geweest, wel knap om bij alle 4 de velgen flinke schade te rijden :(
Dus als het deze wordt dan maar eens op zoek naar leuke velgen :P
Nu nog even onderhandelen over de prijs en dan kijken of we de knoop doorhakken :wink:
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2011, 22:51

Welkom Jack.
Alvast veel plezier gewenst met je cabbie (want zo te horen gaat die het worden)

GrJeffrey
Sjees
4 op een rij!
4 op een rij!

12 mei 2011, 14:43

Succes met het maken van de keuze!
En ik zou voor de cabrio gaan, zeker als de auto voor erbij is.. :wink:

Terug naar “Who are U?”