Ik ben Vincent en heb sinds enige tijd een Clubman S van een jaartje oud. Het was even wennen een voorwielaandrijver had hiervoor een 335i coupe met achterwiel aandrijving ( en veel meer vermogen

De Clubman heb ik gekocht bij Brussel Store east. Niet aan te bevelen echt een toestand en komen gemaakte afspraken zeker niet na!!!!! Na gemaakte afspraak( telefonisch en per e-mail door beide bevestigd) om auto op te halen had ook voor die dag meteen afspraak bij RDW kwam ik aan kreeg ik hem niet mee, want ik wilde de auto contant betalen(betaal geen auto voordat ik er in gereden heb) en dit wilde ze niet(hoewel dit van tevoren was besproken met verkoper echter de manager wilde het niet hebben.) Heb 4 uur moeten zeuren om hem mee te krijgen( maar moest mee naar hun bank om het geld daar te storten, wat een onzin gng om een zakelijke aankoop. Had zelfs toen ik daar was door een van mijn medewerkers kvk en btw papieren door laten faxen. Toen was het bedrag betaald bij hun bank en wilde ik weg gaan kwam de manager tegen de gemaakte afspraak in moest ik ook nog de btw betalen terwijl het om een ICL levering ging wat ook een week voor de afspraak met de verkoper was besproken. (bedrijven binnen de eu betalen de BTW in eigen land hoeft conform eu regelgeving niet bij verkoop betaald te worden.) maar ja had net even het aankoop bedrag contant bij hun bank gebracht dan ga je niet weg zonder auto dus heb de BTW nog even per pin betaald. Heb uiteindelijk 3 maanden moeten bellen,mailen en klagen om de duizenden euro's aan BTW terug te krijgen. En had deze ook al in NL betaald na doen van aangifte. En uiteindelijk auto mee genomen, zonder matten, lege tank, en keuring haalde ik ook niet meer die dag. Kortom waardeloze start en had 250,- korting gekregen op de vraagprijs dus was ook geen koopje. Wilde namelijk een Pepper White met bruin lounge leer, navi professional, en glasdak en na maanden zoeken in NL en niets te vinden kwam er spontaan een te koop in Belgie. En nee het was zeker niet goedkoper dan in NL maar wel de auto hoe ik hem wilde.Maar goed wilde vertellen over de auto en zit nu alleen maar over de aankoop te typen. Zo dat lucht weer op.
Nou de auto is iig een plaatje. Clubman S bouwjaar 2009 echter was demo ze hebben hem tot 2010 in showroom gehad is daarna als demo gaat rijden en ik heb hem in december of november gekocht. Toen is hij officieel pas de weg op gegaan bij dealer heeft hij alleen op handelskenteken gereden.
Zit nu op iPad als ik achter pc zit zal ik een paar foto's posten.
Specs Cooper S Clubman Pepper White
Zwart dak
Hoogglas zwar interieur met witte accenten
Chili pakket
Lichtpakket
Glasdak
Navigatie professional
Bluetooth carkit
Bruin lounge leder met wit randje

Stoelverwarming
Voorruitverwarming
Regensensor
Zwarte hemelbekleding
Sperdiff
Sportonderstel
17 velgen
Start stop systeem.
Alarmsysteem
Cruisecontrol
Getint glas
Sportknop(weet niet of standaard is????)
Wishlist:
Zwarte Breyton velgen,
Forge carbon intake
Wil mijn chrome grill en koplampen met carbon laten bekleden
Zwarte mistlampjes
Wil eea matzwart laten maken.
Voor zijruiten tinten n dezelfde kleur als achter
iPod aansluiting
Tv tuner
Tv vrijschakeling
Audison versterker en Voce speakerset
JL audio subwoofer
Audison sound processor
Tja als eigenaar van Navishop heb ik een shitload aan spullen en 3 monteurs tot mijn beschikking dus moet allemaal wel goed komen

Heb al tijdje eea gelezen op het forum en al wat handige zaken gelezen. En hoop wat vaker te zien te zijn op het forum.