Na een aantal jaren weer terug. In het verleden was ik hier actief, helaas, door scheiding mijn supermini cabrio moeten verkopen. Maar, na regen komt zonnenschijn.
Inmiddels heb ik een nieuwe vriend, en die heb ik gewoon gek gemaakt. Zijn nieuwe auto is dus een mini. Afgelopen zondag heb ik mijn eerste ritje weer gemaakt, super, hij rook gewoon naar MINI. Hij heeft een ontzettend blauwe mini country man, met zwart dak.
Ja, en nu jeukt het weer.
Financieel gaat het weer beter, nieuw zit er niet in, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik ga voor een tweedehands mini cabrio, heb er verschillende op het oog.
Ga zaterdag naar Klein in Kaatsheuvel, anders staat er nog een leuke in Waardenburg.
Wordt vervolgd.................
Weer terug van weggeweest
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
welkom terug..goede keuze ( zowel vriend als CM als Cabrio)
Succes met de zoektoch..hoop dat je snel een mooie op de kop kan tikken

Succes met de zoektoch..hoop dat je snel een mooie op de kop kan tikken
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Het is een feit, woensdag ga ik MIJN Mini weer halen. Ben er nu zeker dubbel gelukkig mee, al is hij 2 jaar ouder als mijn vorige. Dubbel verdiend, dubbel gelukkig.
MIJN MINI is bijna back, nu maar hopen op droog weer, na gisteren twijfelde ik tussen de Mini en een regenpak, hoe ver kun je zinken!
MIJN MINI is bijna back, nu maar hopen op droog weer, na gisteren twijfelde ik tussen de Mini en een regenpak, hoe ver kun je zinken!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als je er echt hard voor hebt moeten sparen, is het extra veel genieten als je dan je mini kan ophalen!!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors