Even voorstellen: Bram dus :D...en op zoek naar...

Stel je hier even voor.
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen: Bram dus :D...en op zoek naar...

04 aug 2011, 17:47

Goedemiddag allemaal!

Bram dus, voor de statistieken: Breda, 33 en op zoek naar een MINI Cooper S voor mijn vriendin. Ik rijd een beamer voor mijn werk en voor de fun hebben we een oude Kever. Mijn vriendin heeft altijd een stevige lease auto gehad, is geswitched van baan en nu zoeken we dus een leuke auto met pit en waar kom je dan uit...MINI! De wensen van mijn vriendin: geen blauwe, rode of gele MINI (tja: kleur voorop :)), Cooper S, panoramadak, vol leer, HK geluidinstallatie, liefst met navigatie en liefst max 100k km's. Ons huidige budget is maximaal € 15.000,-. Dit is echt de bovenkant en ik heb gezien dat voor dit geld de meeste van onze wensen ingevuld kunnen worden, dus...als iemand iets weet of zelf te koop heeft staan?! We hebben geen haast, dus moet lukken toch?!

Daarnaast: Complimenten voor de site en het forum!!! Er is veel informatie op te vinden, nu de juiste MINI nog :)!
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

04 aug 2011, 17:56

Welkom hier, ook uit de parel van het zuiden :mrgreen:

Ik denk dat je voor dat budget een heel mooie Cooper S kunt vinden, alleen dan wel een ouder model.

Zou zeggen, lees je even in over kwaaltjes van een MINI en dan weet je waar je op moet letten bij bezichtigen.

Succes 8)
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

04 aug 2011, 17:58

welkom :P
en check deze maar's
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0 :wink:

en anders onze sponsors,hier staan echt een paar hele mooie Mini's
Laatst gewijzigd door zmorf op 04 aug 2011, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2011, 17:59

Welkom op het forum!!

Veel plezier hier, en succes met de zoektocht naar een MINI, voor jullie budget moet er zeker wel wat geschikts te vinden zijn ;)
Je zou voor de grap ook eens in Duitsland kunnen kijken, bijvoorbeeld www.mobile.de is een grote site. Dat wil nog wel eens voordeliger zijn om er zelf een uit duitsland te halen, daarbij zijn de auto's daar over het algemeen luxe uitgerust (jullie wensenlijst) en netjes onderhouden ;)

De term 'MINI voor de vriendin zoeken' kennen we hier allemaal wel.... komt wijnig van terecht als die MINI eenmaal op de stoep staat... :mrgreen: :lol:

Groet,

Mark
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2011, 18:02

Op de navi na voldoet die van Dick (jbcola) zeker wel. Ik vermoed dat je er ook helemaal niet veel BPM meer op moet dokken als je hem invoert dus valt ie nog onder het budget..

Veel plezier met de zoektocht en hopelijk achteraf dan ook met een mooie MINI!
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 aug 2011, 18:27

Allen: Dank voor de snelle reacties. Dennis: Altijd fijn om mede parelgenoten te ontmoeten :mrgreen: !
De MINI in het Brugse ziet er mooi uit en voldoet inderdaad voor een groot deel aan de wensen! Vraag me alleen af hoe het zit met BPM en het verder op kenteken krijgen...Tip aangaande Duitsland en het inlezen zal ik zeker opvolgen (hoewel met Duitse auto's je natuurlijk hetzelfde probleem hebt qua invoer)...

En: MINI voor de vriendin, haha! Ik heb het al gemerkt ja...eerste proefrit met een vette Cooper S leidde er toe dat ik eigenlijk niet van plaats wilde switchen (en ja: ik zat achter het stuur), haha!

Nogmaals dank en als iemand nog iets weet...
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 aug 2011, 18:54

Hallo Bram,

Welkom bij de club en..... :lol:

................................succes met het zoeken naar een mooie SSSsss :P :) :D
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Dank voor het hartelijke welkom en...kent iemand deze mini?

05 aug 2011, 19:39

Nogmaals dank, inmiddels met een tweetal mensen van hier in contact, waaronder jbcola...ga nog uitzoeken hoe het zit met bpm etc. Verder kwam ik deze tegen...is dit iets of is dit een afrader?
http://www.occasioncenter-hoeksewaard.nl/index.php/home en dan de MINI Cooper S 1.6 John Works...

Hoor het graag van de experts...jullie dus :)!
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

05 aug 2011, 20:29

als het een "echte" Works is ,dan hoort er een genummerd certificaat bij te zitten :wink:
dus als je gaat kijken,informeer hier dan naar.
maar volgens mij is dit GEEN Works versie :?
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

11 aug 2011, 11:26

Zaterdag een mooie Cooper S bekijken (en misschien nog een paar)...iets waar op te letten? Ik lees veel over koppeling/gearbox...wat specifiek? Laatst in een mooie S gereden, maar vond dat deze heel zwaar koppelde...of is dat juist goed? Hoor graag enige tips & tricks om op te letten...Thanks alvast!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 aug 2011, 12:05

Bram_H schreef:Zaterdag een mooie Cooper S bekijken (en misschien nog een paar)...iets waar op te letten? Ik lees veel over koppeling/gearbox...wat specifiek? Laatst in een mooie S gereden, maar vond dat deze heel zwaar koppelde...of is dat juist goed? Hoor graag enige tips & tricks om op te letten...Thanks alvast!
Van de One en Cooper voor de face-lift (t/m 2004) is bekend dat de Midland versnellingsbak erg zwak zijn en relatief vaak problemen geven. De Cooper S heeft dit probleem nooit gehad aangezien deze vanaf het begin af aan een Gertrag bak heeft gehad en dit probleem niet heeft.
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 aug 2011, 02:31

Welkom!

Inmiddels al iets gevonden? :wink:
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 aug 2011, 09:47

Al iets gevonden?! Waarschijnlijk wel ja...hopelijk snel nieuws... :D
Bram_H
Nieuw Lid
Nieuw Lid

20 aug 2011, 12:53

Nou, de MINI staat in de garage hoor :)! Wat een leuk autootje! Afgelopen donderdag opgehaald en gisteren naar Domburg gereden/crosst :D en morgen richting oost Duitsland :D :D :D!!! Nu al zin an! Hebben daarnaast ook nog eens heel leuke mensen ontmoet: de verkopers, die altijd goed voor de MINI hebben gezorgd! Nu aan ons dus!
Cor
Be Mini
Be Mini

20 aug 2011, 13:35

welkom ,en veel plezier met je mini.

ben ook wel benieuwd naar de foto's van het karretje.

Terug naar “Who are U?”