Hallo,
Ik ben Joost, 25 jaar jong en woon in Daarlerveen - Twente.
Sinds afgelopen maandag ben ik in het bezit van een Mini Cooper S uit 2002 welke omgebouwd is naar een GP uitvoering.
Deze versie heeft dan ook een panorama dak. De auto heeft volgens de verkoper zo'n 218PK.
Hiervoor had ik een Subaru Impreza WRX, maar ik wou toch iets anders.
Foto's zal ik binnenkort even plaatsen.
Als er nog vragen zijn verneem ik ze wel.
Groet,
Joost
JoostB Mini Cooper S - "GP"
- JoostB
- Nieuwsgierig
Bericht
Dat is die inderdaad!
Ik heb hem vandaag eerst naar de poetser gedaan. binnenkant is ook gereinigd. er hing een geur van natte hond in.
Beide deurpanelen moet ik ook mee bezig, zijn aardig beschadigd.
Verder mooie auto! Is de historie van deze auto hier bekend?
Ik heb hem vandaag eerst naar de poetser gedaan. binnenkant is ook gereinigd. er hing een geur van natte hond in.
Beide deurpanelen moet ik ook mee bezig, zijn aardig beschadigd.
Verder mooie auto! Is de historie van deze auto hier bekend?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Willem, waar de auto van geweest is, heeft vorig jaar 2 zo goed als nieuwe deurpanelen van mij gekocht. Na de verkoop van zijn mini heeft ie ze hier weer aangeboden: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=23025
65 eurie + een beetje montagemateriaal en klaar!!
Willem, waar de auto van geweest is, heeft vorig jaar 2 zo goed als nieuwe deurpanelen van mij gekocht. Na de verkoop van zijn mini heeft ie ze hier weer aangeboden: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=23025
65 eurie + een beetje montagemateriaal en klaar!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook heb je hem zonder garantie gekocht dan heeft de leverancier de plicht een deugdelijk product te leveren. Tenzij de prijs absurd laag is en je had kunnen verwachten dat er iets mis mee zou kunnen zijn. Shag zal je hier wel meer over kun een vertellen..
Onze sponsors