Even voorstellen..2x mini

Stel je hier even voor.
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

Even voorstellen..2x mini

05 sep 2011, 11:36

Hallo allen,

Na maanden lang te hebben gekeken op dit mooie uitgebreide forum werd het toch maar eens tijd om me even voor te stellen.

Mijn naam is Gideon en komt het Almelo, ben 25 jaar en ben een echte autoliefhebber.
Na het afronden van mijn studie in 2009, werd het toch echt eens tijd om te gaan sparen voor mijn droomauto.. de Mini (R53) in de kleur dark silver...

Mijn ouders vertelde me op een gegeven moment dat ze opzoek gingen naar een andere auto.. ook een mini maar dan met kont! De Clubman... en natuurlijk moest het een S worden! Gaaaaaf... Naar een lange speurtocht kwamen zij uit bij een zwarte Clubman S met heel weinig kilometers, perfecte staat 1e eigenaar en was al voorzien van een H&R Schroefset met Brock wielen.... Perfect. Zie de Gallery voor foto's
Wat een wegligging, vermogen, bekijks, gewoon super...MINI=Emotie
Nu kon ik natuurlijk niet wachten op de mijne.. maar moest nog ff een jaar wachten.

Eindelijk, ik kon shoppen...

4 mini's verder met 2x lekke koppakkingen, 2 x met verkeerde papieren kwam ik uit bij mijn huidige Mini. Specs van de mini: Bouwjaar 2004(facelift), panoramadak, automatische airco, xenon, chromeline, sportonderstel DSC 3, sportstuur, leer, 1e eigenaar, boostradio, chilipakket, etc.. gewoon vol.
Heb de mini snel gekeurd en op kenteken gezet… Gelijk een grote beurt gegeven, banden vervangen (Michelin Pilot sport 3) en de totale audio aangepakt… Het standaard geluid was erg treurig.
Nu voorzien van een Alpine 117RI radio, Audiosystem Xion speakers, 2x versterkers en 1x een 8inch subje in de kofferbak… Geluid is digitaal ingemeten en pfooeh, wat een geluid ;)
Maargoed, het mooiste geluid maakt de mini zelf, dus… vorige maand een andere uitlaat besteld… een ESD, geheel van RVS catback systeem als de Miltek.. alleen deze kost de helft… Komt volgende maand binnen dus even wachten… ook bij Minispeed(klaas) een 15% pully besteld met riem,software heb ik al gevonden, nu nog iemand die het aandurft om het te vervangen  Software heb ik al gevonden ;)
Het is al met al een best verhaal geworden, was niet de bedoeling… Ik hoop nog vele jaren lol te hebben van de mini

Gegroet mede mini liefhebbers!
Foto's staan in de gallery!
Gewoon gaan!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 12:03

Welkom met 2 mooie MINI's!

Ben benieuwd wat je zelf gevonden software gaat brengen qua vermogen en duurzaamheid....

Of ga je wel op de rollenbank na de aanpassingen?
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

05 sep 2011, 13:05

Bedankt!

Nou, ik heb eerst mijn auto laten "chippen" bij datatechnics... grote oplichters... ze hadden de mini niet gechipt maar een weerstand geplaatst aan de luchtmassameter..

Als de pulley is geplaatst kies ik tussen Mobile chiptuning of fasttech in haaksbergen... Fasttech heeft een bank en het al eerder gedaan.. dus kies ik waarschijnlijk voor hun...zijn alleen wel duurder, ze beweren dan 208 pk eruit te kunnen halen(met andere uitlaat en worksbougies) :D
Gewoon gaan!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2011, 13:11

welkom opt forum! :D

zodra je uitlaat eronder zit ook meteen ff showen in het uitlaat-topic (beeld!)

veel plezier met het monstertje en wie weet tot meets! :D
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

05 sep 2011, 13:14

Ga ik doen! ;)

Is er hier ook ergens een agenda voor meetings? Wil er graag een keer heen met men pa om andere mini's te zien :D
Gewoon gaan!
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 sep 2011, 13:57

Welkom :D
Mooie R53 hoor! En die clubman ook trouwens :) Zie ik nou in je gallery jouw mini met een Duits kenteken met rood/witte cijfers? Ik dacht eerst dat je hem uit België had, maar is dat zo'n tijdelijk kenteken waarmee je tijdelijk mag rijden? :P
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 14:46

No offence hoor, maareh.....
Het beste geluid beleef je met de audio apparatuur uit !
Helemaal met een supercharged MINI !! :mrgreen:

Veel plezier, en geniet ervan.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 14:47

Gideon schreef:Ga ik doen! ;)

Is er hier ook ergens een agenda voor meetings? Wil er graag een keer heen met men pa om andere mini's te zien :D
Kom vrijdag a.s. om een uur of 20:00 even naar de Foodstrip in Amsterdam !!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 17:15

Welkom!

Veel plezier op het forum, en geniet van de MINI :D

Groet,

Mark
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

06 sep 2011, 10:14

Bedankt allen,

@ Yannick_: De mini's staan op duitse handelaarsplaten...
@P5ycH0: Heb je helemaal gelijk aan! Daarom ook een andere uitlaat besteld met 15% pulley ;) Maar voor lange ritten de audio installatie... Amsterdam is net iets te verweg voor een meeting, maar wanneer ik een keer in de buurt ben laat ik het je weten!
@mini cabrio: Bedankt!
Gewoon gaan!
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 sep 2011, 12:14

Hoi Gideon,

Welkom welkom, mooie rides hoor, en idd R53 schopt kont, zeker in deze kleur :mrgreen:

En een draadje zonder plaatje, dat kan niet hoor :P dus:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En die van je ouders:

Afbeelding

Afbeelding

Tip vd dag: Om foto's te plaatsen bij je draadje: copy/paste de tekstregel onder de foto uit je gallery in je draadje . Van [img]....tot en met [img]

Veel plezier met je ride ne succes met je nieuwe uitlaat.

Barto :P
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

06 sep 2011, 19:29

Bedankt Barto voor het plaatsen van men foto's.. het wilde me inderdaad niet lukken de 1e keer ;)

Wanneer de uitlaat eronder zit post ik wat foto's / filmpjes...

grtz Gideon
Gewoon gaan!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 19:47

Welkom!

Dikke wagens hoor! 8)
Veel fun ermee!
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 sep 2011, 19:54

Joh geeft niet, ik had er ook moeite mee de eerste keer en werd toen ook ff geholpen.

Maw: graag gedaan :P

Terug naar “Who are U?”