Ik ben Wouter, kom uit Sittard en ben 21 jaar. Op het moment zit ik in het 2e jaar van de opleiding Fysiotherapie.
Waarom heb ik me hier aangemeld? Ik heb namelijk op het moment al een auto een peugeot 206 GTI 2.0. Geweldige auto, rijdt lekker. En heb er tot nu toe (even afkloppen) weinig tot geen problemen mee gehad. Heb hem wel pas 11 maanden, maar toch!

Nu is zo`n kanon op wielen leuk om te rijden, maar de portemonnee raakt er steeds minder vol door! Iets wat ik niet zo fijn vind, ben kortom maar een student.
Nu weet ik niet meer precies hoe ik bij een MINI ben uitgekomen (wellicht omdat ik er heel veel laatst op de nordschleife heb gezien) maar ook omdat de MINI net wat zuiniger is dan mijn 206. Dit ligt natuurlijk eraan wat van auto dat je hebt (motorinhoud) en hoeveel standen je rechtervoet heeft!

Nu ben ik opzoek naar een auto rond de 5000/6500 euro. Is dit een reeel bedrag om toch een fatsoendelijk auto te rijden zonder al te veel mankamenten. Misschien heeft iemand hier ervaring met dit soort auto`s (kwa waarde dan: 5000/6500 euro)