Hallo iedereen,
Mijn naam is Antonie Schout en ik wil me even netjes voorstellen. Sinds november 2010 ben ik de trotse bezitter van een Mini One uit 2005, Duitse import, kleur zwart/heeeeel donker blauw (weet de naam van de kleur niet) met 71000 km op de teller.
Mijn voorlaatste auto was een 406 coupe, schitterende en fijne wagen ALS hij reed. En daar zat m de kneep, wat een software storingen. Natuurlijk net nadat de garantie was vervallen. Ongeveer elke maand bij de garage werd ik wel eens een keer zat en heb m toen maar snel verkocht. Tijdelijk in een peugeot 106 gaan rijden tot ik een geschikte auto had gevonden want hierin ben ik best een lastige patient. Steeds weer kwam de mini naar voren maar deze was nogal prijzig vond ik. Tot ik de krant opensloeg en de Mini One zag die ik nu in mijn bezit heb. Snel naar de garage gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit en voila, na 10 minuten rijden was ik verkocht.
Ondertussen al weer meer dan 14000 km mee gereden. En dat zonder een enkele keer naar de garage te hoeven, leve de Duitse degelijkheid!
Een foto is via de volgende link te bekijken.
http://www.mobypicture.com/user/toontjebru/view/8067376
groeten, Antonie
Even voorstellen: Antonie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier! 
hopelijk kan je je voordeel doen hier opt forum en je MINI helemaal maken zoals je wilt

hopelijk kan je je voordeel doen hier opt forum en je MINI helemaal maken zoals je wilt

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom en veel plezier van je mini
foto ziet eruit als Astro Black. Daar zit een blauwe spikkel in die vooral bij veel zonlicht tevoorschijn komt.
In je gallery staan R104 velgen (Crown spokes) maar op de foto zie ik S-Spokes = R85.
foto ziet eruit als Astro Black. Daar zit een blauwe spikkel in die vooral bij veel zonlicht tevoorschijn komt.
In je gallery staan R104 velgen (Crown spokes) maar op de foto zie ik S-Spokes = R85.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
de term "worstvelgen" komt van de classic mini. Deze was daarop leverbaar als 12 inch.

de S-spokes voor de New MINI zijn daarop gebaseerd (17 inch , typenummer R85, 2001-2006).
in 2006 zijn de S-spokes weer vervangen door de Crown spokes (R104)
en eind 2010 kwam daarvoor in de plaats weer de Conical Spoke R121
Op New MINI bestaat de worstvelg dus niet, maar wordt type S-Spokes soms zo aangeduid.
foto van S spoke , dan de Crown spoke , als derde de Conical spoke

de S-spokes voor de New MINI zijn daarop gebaseerd (17 inch , typenummer R85, 2001-2006).
in 2006 zijn de S-spokes weer vervangen door de Crown spokes (R104)
en eind 2010 kwam daarvoor in de plaats weer de Conical Spoke R121
Op New MINI bestaat de worstvelg dus niet, maar wordt type S-Spokes soms zo aangeduid.
foto van S spoke , dan de Crown spoke , als derde de Conical spoke

Gr, Marcel
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: