Dag mini enthousiastelingen,
Mijn naam is Kars, ben 24 jaar (geboren in 87, vandaar de naam) en ik ben op dit moment aan het kijken naar een mini. Al een paar maanden dwaal ik wat rond op dit forum, maar na eindelijk in een mini gereden te hebben, besloten dat het maar eens tijd werd me aan te melden.
Op het moment rijd ik een alfa 147 diesel, die me de nodige problemen op leverd - technisch gezien, het blijft een alfa. Door die hoge kosten en de overstap naar benzine ben ik nu naar een mini aan het kijken.
Ik hoop dat ik jullie binnenkort kan mededelen wat het is geworden.
Ps.
Ben opzoek naar een r50 facelift mini (one of cooper) van rond de 10.000 met max 100.000 op de teller. Mocht je suggesties hebben, of punten om op te letten dan hoor ik het graag!
Voorstellen: Kars - mini gekocht
- Eightyseven
- One wheel wonder
Bericht
Voorstellen: Kars - mini gekocht
Laatst gewijzigd door Eightyseven op 07 jan 2012, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Kars! En kijk eens hier in het verkooptopic
Dan weet je zeker dat hij goed onderhouden is!

- Eightyseven
- One wheel wonder
Bericht
Dank voor alle welkomst berichten!
De kogel is door kerk. Ik heb vandaag het koopcontract ondertekend. Vanaf vrijdag de 13e rijd ik rond in deze Mini

Mini Cooper Pepper
Als ik de auto heb komen er uiteraard meer foto's, maar voor nu ben ik vooral heel blij
De kogel is door kerk. Ik heb vandaag het koopcontract ondertekend. Vanaf vrijdag de 13e rijd ik rond in deze Mini

Mini Cooper Pepper
Als ik de auto heb komen er uiteraard meer foto's, maar voor nu ben ik vooral heel blij

Onze sponsors