mijn naam is Patrick en als alles mee zit ben ik as woensdag de nieuwe eigenaar van een Mini Cooper S Cabrio uit 2005

Toen kwam er een kleintje dus gezinsbak genomen....beetje stom want virus was niet meer te onderdrukken. De leaseauto kon worden vervangen dus gezinsbak van gemaakt....kon ik weer de cabrio nemen. Werd een BMW 118i cabrio...hele mooie auto, rijdt super maar ontbrak iets aan het rijden gevoel....mx5 viel af want dat is echt alleen een 2 zitter. Toen kwam de mini in zicht. Vrouwlief wilde het echt niet want vond het in verhouding tot de BMW een zeer slechte keuze...

Heb een willetje...dus het werd een mini. Eerst gereden in de Cooper en later in een S....had ik niet moeten doen...was gelijk verkocht. Nu dus een mini cabrio S geworden.
De motor rij ik inmiddels niet meer(zwaar ongeluk) dus de mini is daarvoor ook een beetje vervanging.
Nou ga kijken hoe dit karretje me gaat bevallen en of het net zo leuk wordt als in de MX5....is dit forum ook zo actief als mx-owners forum?!...
als er eens een meeting/toerrit is in de buurt zal ik proberen mee te gaan.
grtz Patrick