Mijn naam is Jeroen en heb al heel wat topics hier op het forum bekeken. Eerst om te achterhalen of een MINI wel wat voor mij zou zijn. Nou dat is gebleken aangezien ik al weer een tijdje een Cooper S in mijn bezit heb. Ik heb nog steeds niet zelf foto's kunnen maken, dus dan maar de dealer foto's ten tijde van de aanschaf.
Voorheen heb ik veel informatie gehaald uit de topics, maar ik heb binnenkort toch wellicht meer info nodig vandaar dat ik me nu maar eens voorstel.
De MINI komt uit 2003, uitgevoerd in Dark Silver metallic en nagenoeg full options volgens mij: Chili pakket, leren bekleding, automatische airco, Harman Kardon audio, panoramadak, Xenon etc. Alleen PDC en automatische regensensor ontbreken volgens mij nog.
Voorheen een enorme saaie auto gehad een Golf IV TDI in het zwart. Weer terug naar benzine en dan eentje die binnen de 8 seconden aan de 100 is en geen VAG produkt is, er leuk uitziet en binnen het budget valt. Dan hou je weinig over, in mijn geval een Alfa Romeo GT, Honda Civic Type-R of een MINI Cooper S. Had eerst een proefrit gepland voor de Civic, maar die was ondertussen al weer verkocht. Maar achteraf toch blij dat ik een MINI heb gekozen, is toch veel meer auto. En dat geluid van die compressor, heerlijk.....