Even voorstellen: Jeroen en mijn MINI

Stel je hier even voor.
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

Even voorstellen: Jeroen en mijn MINI

16 jan 2012, 15:37

Dag MINI liefhebbers,

Mijn naam is Jeroen en heb al heel wat topics hier op het forum bekeken. Eerst om te achterhalen of een MINI wel wat voor mij zou zijn. Nou dat is gebleken aangezien ik al weer een tijdje een Cooper S in mijn bezit heb. Ik heb nog steeds niet zelf foto's kunnen maken, dus dan maar de dealer foto's ten tijde van de aanschaf.

Voorheen heb ik veel informatie gehaald uit de topics, maar ik heb binnenkort toch wellicht meer info nodig vandaar dat ik me nu maar eens voorstel.

De MINI komt uit 2003, uitgevoerd in Dark Silver metallic en nagenoeg full options volgens mij: Chili pakket, leren bekleding, automatische airco, Harman Kardon audio, panoramadak, Xenon etc. Alleen PDC en automatische regensensor ontbreken volgens mij nog.

Voorheen een enorme saaie auto gehad een Golf IV TDI in het zwart. Weer terug naar benzine en dan eentje die binnen de 8 seconden aan de 100 is en geen VAG produkt is, er leuk uitziet en binnen het budget valt. Dan hou je weinig over, in mijn geval een Alfa Romeo GT, Honda Civic Type-R of een MINI Cooper S. Had eerst een proefrit gepland voor de Civic, maar die was ondertussen al weer verkocht. Maar achteraf toch blij dat ik een MINI heb gekozen, is toch veel meer auto. En dat geluid van die compressor, heerlijk..... :-PP :rijden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 15:42

Welkom! :)(

Strakke Cooper S heb je gekocht! 8) Voorzien van de JCW tuning kit zo te zien? Inderdaad erg compleet uitgerust. :icon_top: Gekocht bij De Beier in Heerenveen aan de foto's te zien?

Veel plezier met je MINI en op het forum! :rijden
Afbeelding
JR mini
Enthousiast
Enthousiast

16 jan 2012, 15:53

Ik denk nog, laat ik niet alles vertellen, maar het duurt nog geen 5 min voordat er al achterhaald is dat deze bij de Beier vandaan komt en Works tuningkit heeft. Straks komen jullie er ook achter dat er 4 banden op zitten. :lol:
Die tuning was een leuke bijkomstigheid, was ik niet specifiek naar op zoek, maar ik kan denk ik nu niet meer zonder.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 16:38

Welkom Jeroen!

Leuke MINI heb je gekocht! Een erg goede keuze ten opzichte van een Civic ;) :P

Veel plezier hier op het forum, en geniet van je MINI :D

Groet,

Mark
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 17:59

Hoi Jeroen,
Goede keuze heb je gemaakt om voor de Mini te kiezen. Zoals je zelf al gemerkt hebt, ga je daar geen spijt van krijgen.
Dealer foto's zijn leuk, maar kom maar door met alle andere foto's. Zijn we gek op!

GrJeffrey
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 19:39

Welkom hier op het forum en veel plezier met je nieuwe karretje!
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 19:40

Hoi Jeroen welkom op het forum!

Mooie S en lekker vol zo te horen! Het lijkt me een hele overgang van een Golf TDi naar een MINI en ook niet een keuze die vaak gemaakt wordt. Het komt denk ik nog eerder andersom voor, omdat mensen meer kilometers gaan rijden.

Anyway, geniet van je MINI en maak er vooral veel ritjes mee :D

Ivo schreef:Welkom! :)(

Strakke Cooper S heb je gekocht! 8) Voorzien van de JCW tuning kit zo te zien? Inderdaad erg compleet uitgerust. :icon_top: Gekocht bij De Beier in Heerenveen aan de foto's te zien?

Veel plezier met je MINI en op het forum! :rijden
Ik vind zelf dat ik best veel van MINI's weet inmiddels :wink:,maar ik had echt niet gezien dat Jeroen z'n auto een JCW tuningskit heeft. Hoe kon je dat aan zijn auto zien?
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 jan 2012, 20:09

Ha welkom hier. Zeker bij De Beier in Heerenveen gekocht? *kuch* [edit: niet goed opgelet] *kuch*
Die van mij stond er nl precies zo bij een paar jaar terug. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Squeek op 16 jan 2012, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 20:28

Welkom bij de club en... :lol:

..............................heel veel rijplezier in je SSSsss :P :) :D
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 20:31

kimi100 schreef:Ik vind zelf dat ik best veel van MINI's weet inmiddels :wink:,maar ik had echt niet gezien dat Jeroen z'n auto een JCW tuningskit heeft. Hoe kon je dat aan zijn auto zien?
Door het JCW-logo in de grille naast de kentekenplaat en door deze foto in Jeroens gallery: :wink:

Afbeelding
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 21:36

Squeek schreef:Ha welkom hier. Zeker bij De Beier in Heerenveen gekocht?
Die van mij stond er nl precies zo bij een paar jaar terug. :mrgreen:
Wel opletten he staat al bij de 2e en 3e post ;) :p

Dat het een works is vond ik wel scherp opgemerkt Ivo, maar wist niet dat ie zo'n makkelijke foto in ze gallery had :)

OT: nette mini hor :icon_top: alleen je mist de navi of chrono pakket die commentaar kreeg ik ook dat ik zei dat ie bijna full option was ;)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 jan 2012, 21:50

Welkom Jeroen.

Veel plezier en tot meets :rijden
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2012, 22:24

Ivo schreef:
kimi100 schreef:Ik vind zelf dat ik best veel van MINI's weet inmiddels :wink:,maar ik had echt niet gezien dat Jeroen z'n auto een JCW tuningskit heeft. Hoe kon je dat aan zijn auto zien?
Door het JCW-logo in de grille naast de kentekenplaat en door deze foto in Jeroens gallery: :wink:

Afbeelding
O haha zo dus :wink: Dat logo had ik helemaal niet gezien en ik had ook niet in z'n album gekeken. En ja dan zie je het niet he :mrgreen:
Fluitmans
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 jan 2012, 10:26

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die van een saaie maar zeer betrouwbare Golf IV TDI naar een Cooper S is gegaan :D

En ja die Golf was ook zwart en ja ik ben ook voor een Works uitvoering gevallen en ja die is ook Dark Silver...
dus sinds november 2011 staat er nu in Cooper S onder de carport.

Spijt? Tot nu toe zeker niet, ondanks het feit dat de Golf vele malen praktischer was, het rijden in de Mini is vele malen leuker!

Veel plezier ermee!

Terug naar “Who are U?”