Ik ben Naomi ben 20 jaar oud en van kinds of aan ben ik gek van Mini. Daardoor wou ik na mijn rijbewijs gehaald te hebben dan ook graag een Mini. Eerst kunnen oefenen in een oud Corsa'tje maar na verloop van tijd was die op en mocht ik gaan kijken voor een Mini.
De zoektocht naar de perfecte Mini duurde niet lang. Na 2weken goed gezocht te hebben had ik een mooi exemplaar gevonden. Zwart met grijs en echt geweldige velgen!! Ik was alleen al verliefd geworden op de 17inch Chromen velgen. Maar het interieur bleek ook nog eens van goede kwaliteit. Lederen bekleding, stoelverwarming, orginele radio met cd-wisselaar en navigatie en er was NOOIT in deze auto gerookt. Ook was hij in sportuitvoering en is hij 30mm verlaagd. Alles was perfect aan deze auto!!
Na de goedkeuring van mijn ouders en grootouders besloten zij dan ook om de auto voor mij te kopen. Ik was zo happy toen ik er eindelijk in kon rijden!!! Voor mij is het mijn trots en ik ben er echt hartstikke blij mee. Mochten jullie foto's willen zien dan kunnen jullie die bekijken op mijn profiel. Reacties zijn altijd welkom en ik ben ook blij met tips.
Momenteel staan er nog niet al te veel foto's op mijn site maar er zullen er snel meer volgen. Op dit moment heb ik sportvelgen met winterbanden en ook daarvan zullen snel foto's te zien zijn. Strooizout en chroom zijn namelijk geen vriendjes van elkaar

Groetjes van Naomi