Even voorstellen...Naomi ;)

Stel je hier even voor.
Naomi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen...Naomi ;)

24 jan 2012, 21:18

Na lange tijd dan toch eindelijk lid geworden van de New Mini Club. Sinds september ben ik de trotse eigenaresse van een Mini One!!!
Ik ben Naomi ben 20 jaar oud en van kinds of aan ben ik gek van Mini. Daardoor wou ik na mijn rijbewijs gehaald te hebben dan ook graag een Mini. Eerst kunnen oefenen in een oud Corsa'tje maar na verloop van tijd was die op en mocht ik gaan kijken voor een Mini.

De zoektocht naar de perfecte Mini duurde niet lang. Na 2weken goed gezocht te hebben had ik een mooi exemplaar gevonden. Zwart met grijs en echt geweldige velgen!! Ik was alleen al verliefd geworden op de 17inch Chromen velgen. Maar het interieur bleek ook nog eens van goede kwaliteit. Lederen bekleding, stoelverwarming, orginele radio met cd-wisselaar en navigatie en er was NOOIT in deze auto gerookt. Ook was hij in sportuitvoering en is hij 30mm verlaagd. Alles was perfect aan deze auto!!

Na de goedkeuring van mijn ouders en grootouders besloten zij dan ook om de auto voor mij te kopen. Ik was zo happy toen ik er eindelijk in kon rijden!!! Voor mij is het mijn trots en ik ben er echt hartstikke blij mee. Mochten jullie foto's willen zien dan kunnen jullie die bekijken op mijn profiel. Reacties zijn altijd welkom en ik ben ook blij met tips.

Momenteel staan er nog niet al te veel foto's op mijn site maar er zullen er snel meer volgen. Op dit moment heb ik sportvelgen met winterbanden en ook daarvan zullen snel foto's te zien zijn. Strooizout en chroom zijn namelijk geen vriendjes van elkaar ;) Ook zitten er nu grijze spiegelkappen op maar zodra mijn chromen velgen met zomerbanden erop gaan komen de chromen spiegelkappen er ook op! Ik zal regelmatig nieuwe foto's van mijn Mini en ik plaatsen.

Groetjes van Naomi
Laatst gewijzigd door Naomi op 25 jan 2012, 22:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Naomi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

24 jan 2012, 21:27

Thomas schreef:Welkom!
Unieke velgen zitten er onder je Mini, stoeprandgevoelig haha! Heel veel plezier ermee!
Hartstikke bedankt!!! Momenteel heb ik sportvelgen eronder met mijn winterbanden want zout is ook niet goed ervoor ;) De foto's volgen snel..
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jan 2012, 21:58

Welkom Naomi. Wat een aparte MINI heb je; eentje met zilverkleurige randen in plaats van standaard zwart. Enig idee hoe dat zo gekomen is? Veel rijplezier met de MINI.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Naomi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

24 jan 2012, 22:03

[quote="wheeler"]Welkom Naomi. Wat een aparte MINI heb je; eentje met zilverkleurige randen in plaats van standaard zwart. Enig idee hoe dat zo gekomen is? Veel rijplezier met de MINI.

Hij was al zo toen ik hem kocht. Ik heb hem in een BMW garage gekocht en de verkoper vertelde ons dat de vorige eigenaar altijd net iets anders wou dan standaard! Hij heeft dit in een spuiterij laten doen en meer kan ik je er ook niet van vertellen. Ik vind de combinatie met de velgen en zilverkleurige spiegelkappen mooi bij de zilverkleurige randen!!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2012, 22:17

welkom Naomi, gefeliciteerd met je MINI!

Afbeelding

:icon_top:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 jan 2012, 00:07

Welkom Naomi.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 jan 2012, 00:42

haha zilveren sierlijsten rules! :P wat een aparte maar toch hele mooie combi! welkom hier en wellicht zien we je verschijnen bij een meeting ;)
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2012, 12:52

Welkom en veel plezier met je mini 8)
MCS 2004
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2012, 12:56

Welkom, Naomi, en veel plezier met je MINI! :rijden
Afbeelding
Black_Devil
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 jan 2012, 16:54

Hey Naomi,

Had ik maar zulke (groot-)ouders toen ik 20 was haha..

Te gekke MINI heb je 8)!!De kleuren combinatie is ook lekker opvallend, ziet er goed uit.

Rijdty beter dan je Corsa?? :D

Have fun
Naomi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Bedankt!!!

25 jan 2012, 17:16

Hartstikke bedankt!! Hij rijdt inderdaad beter dan mijn Corsa!! Ben er hartstikke zuinig op en iedere keer als ik erin rij is een feestje! Mocht er binnenkort een meeting in de buurt zijn dan kom ik zeker langs met mijn trots!!

Vanavond volgen meer foto's met mijn velgen en winterbanden! Iedereen bedankt voor de reacties..
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2012, 18:01

Welkom hier op het forum en veel plezier hier :D:D

Terug naar “Who are U?”