Beste mini liefhebbers,
Mijn naam is Joris en ik ben in het bezit van een mini cooper s generatie 1 uit 2007 sinds deze week.
De auto heeft 170pk en een compressor.
Net een afspraak met beek auto racing voor de tuning stage nummer 2 dus andere pulley en software tuning,
Dat zou de mini tot minimaal 203 pk gaan brengen.
Nou is mijn vraag: heeft iemand ervaring met deze specifieke tuning.?
Ik zou daar graag wat ervarings verhalen van willen lezen.
Ben wel bekend met tuning heb mijn s3 sportback laten tunen bij v tune.
Graag reactie,
Joris
Stage 2 Beek Tuning Cooper S
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Joris!
Gefeliciteerd met je MINI. Je hebt 1 van de laatste van de 1e Generatie (tenzij je een cabrio hebt). Is je MINI toevallig rood?
Ik heb even de zoek functie voor je gebruikt: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ge&start=0
In dit 80 pagina's tellende topic staan vast wat ervaringen met de Stage 2 tuning.
Gefeliciteerd met je MINI. Je hebt 1 van de laatste van de 1e Generatie (tenzij je een cabrio hebt). Is je MINI toevallig rood?
Ik heb even de zoek functie voor je gebruikt: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ge&start=0
In dit 80 pagina's tellende topic staan vast wat ervaringen met de Stage 2 tuning.
- Eightyseven
- One wheel wonder
Bericht
Dat klinkt als een erg mooie wagen. En en die binnenkort nog veel vetter wordt. Veel plezier ervan!
- Joris
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor een fijn en warm onthaal.
Ik lees veel van alle leden die met elkaar discussiëren over de tuning met % enz enz.
Maar kan niet echt iets vinden of stage 2 op een cooper s met 170 pk nou door beek goed getimed wordt met ervaring van leden?
Hopelijk kan iemand mij nog een goede ervaring geven. ( las veel over stotteren van de motor en niet goed stationair lopen).

Ik lees veel van alle leden die met elkaar discussiëren over de tuning met % enz enz.
Maar kan niet echt iets vinden of stage 2 op een cooper s met 170 pk nou door beek goed getimed wordt met ervaring van leden?
Hopelijk kan iemand mij nog een goede ervaring geven. ( las veel over stotteren van de motor en niet goed stationair lopen).
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan moet jij degene zijn die nog kon lachen om de benzine prijzen, na (voor de Mini) Land Rover/Range Rover gereden te hebben, of vergis ik me nu?Joris schreef:Haha net bij beek geweest. Het rijdt fantastisch lekker nu zeg veel meer tractie , nu nog even wachten op wat warmer weer qua wegligging.

Onze sponsors