Hallo Allemaal
Ben Kevin 20 jaar woon in Muiden(gooi&vechtstreek)
ben in dagelijks leven automonteur bij universele garage, komen niet echt veel Mini`s tegen in de garage
Mini virus is een beetje naar binnen getrokken, rij nu nog een in oldtimer-> zie andere ride forum: Autobianchi A112
Ben waarschijnlijk van plan om volgend jaar een Mini Cooper S aan te schaffen maar er is nog 1 grote tegen hanger die ik
ook wel zou willen aanschaffen namelijk een Audi A3 vanaf 2004+.
Ik weet dat een Mini Cooper en een Audi A3 hele andere type auto`s zijn toch vind ik ze allebei mooi en lekker rijden
dat was het en laat het wel weten als ik een knoop door hak Mini Cooper S - Audi A3 SB
Groet, Kevin
New Nieuw Manick
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb hiervoor een 2.0TDI A3 8P gehad, helaas gestolen 
Nu heb ik een R53 Cooper S en dat is echt compleet anders! Buiten het feit dat het geen diesel is, is alles anders!
Een MINI heeft veel mee leven in zich. Een audi is zakelijk, degelijk en eigenlijk ook wel saai; soms luxe genoemd..
De R53 kent bijna dezelfde luxe, al is het allemaal anders.. De A3 voelde meer als een bunker, de R53 meer racy..
Beide zijn goede vrienden op lange afstanden, de A3 heeft meer bagageruimte en achterin kan iemand zitten zonder pijn
Maar zolang je biede niet te vaak nodig hebt en toch wat spanning in je leven zoekt.. koop een Cooper S!!! Alleen al het geluid van de supercharger!!

Nu heb ik een R53 Cooper S en dat is echt compleet anders! Buiten het feit dat het geen diesel is, is alles anders!
Een MINI heeft veel mee leven in zich. Een audi is zakelijk, degelijk en eigenlijk ook wel saai; soms luxe genoemd..
De R53 kent bijna dezelfde luxe, al is het allemaal anders.. De A3 voelde meer als een bunker, de R53 meer racy..
Beide zijn goede vrienden op lange afstanden, de A3 heeft meer bagageruimte en achterin kan iemand zitten zonder pijn

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Welkom bij de club Kevin.
Ik heb jaren golfjes gereden en audi's bmw, de laatse was een audi a3 1.8 turbo uit 2001 met 280 pk, mijn maat heeft een S met 220 pk daar heb ik een keer ingereden en eigenlijk was het niet moeilijk om de audi te verkopen en om te beginnen met jawel veel minder pk een mini cooper R50, ik ben nu wel opzoek naar een S dat rijdt vele male sneller en speelser maar je moet ergens beginnen toch! als ik moet kiezen tussen een audi of een cooper S ga ik voor 100% voor een S inplaats een audi, een audi is ook leuk maar kan je zeggen dat een mini leuker rijdt en ook iets goedkoper in de wegenbelasting
Groeten en veel plezier hier op het forum!
Ik heb jaren golfjes gereden en audi's bmw, de laatse was een audi a3 1.8 turbo uit 2001 met 280 pk, mijn maat heeft een S met 220 pk daar heb ik een keer ingereden en eigenlijk was het niet moeilijk om de audi te verkopen en om te beginnen met jawel veel minder pk een mini cooper R50, ik ben nu wel opzoek naar een S dat rijdt vele male sneller en speelser maar je moet ergens beginnen toch! als ik moet kiezen tussen een audi of een cooper S ga ik voor 100% voor een S inplaats een audi, een audi is ook leuk maar kan je zeggen dat een mini leuker rijdt en ook iets goedkoper in de wegenbelasting

Groeten en veel plezier hier op het forum!
- J00st
- 4 op een rij!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Hoi Manick,
Ja dat is eigenlijk een luxe probleem!!!
Mijn man Rob Clubman wou een Audi A4 kopen, maar ik had een Mini Copper S gekocht, dus......
Weg Audi plannen en we hebben er een mooie Mini Clubman voor gekocht. We Cooperen samen in het weekend, super!!!
Geen enkele minuut spijt van gehad, dus........
MINI COOPER !!!!
Greets Smeed ( Karin ).
Ja dat is eigenlijk een luxe probleem!!!
Mijn man Rob Clubman wou een Audi A4 kopen, maar ik had een Mini Copper S gekocht, dus......
Weg Audi plannen en we hebben er een mooie Mini Clubman voor gekocht. We Cooperen samen in het weekend, super!!!
Geen enkele minuut spijt van gehad, dus........
MINI COOPER !!!!

Greets Smeed ( Karin ).
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Hoi Kevin,
Welkom bij de club man.
Bij ons het zelfde als bij Smeed (karin) Mijn vrouw heeft een cooper cabrio en ik wilde een Audi A4 kopen. Gelukkig heeft ze mij overgehaald en een clubman D erbij gekocht. Veel minder comfortabel maar zoveel veel meer fun. Iedere dag rijden we met een grijns op ons gezicht van Almere naar Bussum. Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat je moet kopen. Veel succes.
Welkom bij de club man.

- Manick
- Sponsor
Bericht
Nou zo te horen weet ik al wat jullie er over denken CoopervsA3
ik denk zelf al dat ik toch wel voor een Cooper S ga, gezien het feit ook dat je aan een Mini meer kan veranderen in vergelijking met een A3
maar helelaas komt (als) ik een Mini ga kopen pas vogend jaar Feb 2013
greets
ik denk zelf al dat ik toch wel voor een Cooper S ga, gezien het feit ook dat je aan een Mini meer kan veranderen in vergelijking met een A3
greets
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Kevin!
Veel plezier hier op het forum, en succes met het vinden van de geschikte mini voor jou
Discussie MINIvsA3 lijkt mij al niet meer aan de orde
Groet,
Mark
Veel plezier hier op het forum, en succes met het vinden van de geschikte mini voor jou

Discussie MINIvsA3 lijkt mij al niet meer aan de orde

Groet,
Mark
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Je zal er geen spijt van krijgen, spaar eerst en koop gelijk een goeie S, hier op het forum staan soms mooie waar je niet te veel aan hoeft te doen.Manick schreef:Nou zo te horen weet ik al wat jullie er over denken CoopervsA3
greets
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ja je heb gelijk maar ik bedoel qua pk's dat er soms wel mooie tussen staanSmeed schreef:Je zal er geen spijt van krijgen, spaar eerst en koop gelijk een goeie S, hier op het forum staan soms mooie waar je niet te veel aan hoeft te doen.
SOMS mooie, nee VEEL mooie zul je bedoelen