Hoi!
Ik ben maarten. 24 jaar en binnenkort komt de 2e mini.
Momenteel rij ik een One in liquid Yellow met panoramadak en chromen spiegeltjes.
Ergens in februari verwacht ik de nieuwe mini dit keer in chilli red. En dan ietsjes sneller als COOPER uitgevoerd.
Op mn 18e ben ik begonnen in een Volvo 480 sportcoupe en ben na een krap jaartje overgestapt op italiaans rijden. Na een 145 uit '99 heb ik bijna 3 jaar gereden in een 145 (2001)
Na veel motorschade te hebben gehad afgelopen jaar is de 145 de deur gewezen en ben ik (zakelijk) mini gaan rijden. En uiteraard verkocht geraakt!
Goed, wat doe ik zoal. Meeste tijd breng ik werkend door bij nederlands mooiste keukenbedrijf. Daarnaast ben ik nog wel eens te vinden op verschillende circuits in Nederland of op de Nordschleiffe in duitsland.
Vakantie naar de sneeuw en vakantie naar de zon. Uiteraard de gewone tijdsverdrijvingen als tv kijken en internetten.(voorkeur voetbal dan als heracles supporter)
Ik zal vanaf nu wat frequenter op het forum aanwezig zijn omdat de 145 recentelijk is vertrokken en toch langzaam vanaf daar zal moeten overstappen haha...
Ook even voorstellen
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Welkom Maarten.
Veel plezier op het forum, en ik mag ook nog lekker tot februari wachten
En 25 februari (kijk bij events 2007) organiseren we een rit "new mini meets incredibly new mini", Kan je hem meteen komen showen
Veel plezier op het forum, en ik mag ook nog lekker tot februari wachten

En 25 februari (kijk bij events 2007) organiseren we een rit "new mini meets incredibly new mini", Kan je hem meteen komen showen

R56 Still fun but easier to live with
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haj Maarten! Welkom hier! Leuk dat je een nieuwe MINI krijgt! Als je er eenmaal aan bent begonnen is het moeilijk om er nog vanaf te komen. En ik spreek uit ervaring...
Veel plezier hier en kom gezellig een keer naar een EVENT!

Veel plezier hier en kom gezellig een keer naar een EVENT!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors