MINI afgesleept....

Stel je hier even voor.
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 jun 2012, 17:39

Gadver wat een verhaal!
Succes met het oplossen van het probleem!
Hopen dat het snel wordt opgelost.

Maar je zag het bij ons, miniritjes rijden gaat ook heel goed in een leenmini (ook van breeman) :wink:
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 17:44

Prima dat je dit online zet, hoop dat het veel mensen ervan weerhoudt om bij Kalfsbeek te kopen.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2012, 19:17

werkelijk ongelofelijk zo'n dealer. Ik zou maandag ook verhaal halen bij de manager van Kalfsbeek, of in ieder geval je ongenoegen duidelijk maken.

Succes met het herstel!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jun 2012, 19:19

Jeetje wat een verhaal!! :shock: En wat vervelend dat jullie zo kort na de vorige pech nu weer motorpech hebbenn. Maar schande zoals Kalfsbeek dit heeft willen doen. Zeker omdat ze schermen met zogenaamde regels die achteraf helemaal niet waar blijken te zijn! Maar ik weet ook van onze motorpech in Frankrijk kortgeleden dat pas toen we onze dealer Breeman-Zuid inschakelde en zij zich op ons verzoek telefonisch vanuit Nederland met onze zaak gingen bemoeien alles opeens wel mogelijk werd wat eerst niet mogelijk was. Wat mij betreft hulde voor het Breeman concern :icon_top: Zij hebben me al zo vaak topservice verleend en me uit vervelende situaties gered. En als ik nu jullie verhaal lees waarin een andere Breeman vestiging ook weer vele stappen verder gaat voor zijn klant waar Kalfsbeek alleen aan zichzelf denkt dan is dat voor mij gewoon weer een bevestiging dat ik met een goed gevoel klant van Breeman blijf.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 jun 2012, 20:46

Hmm succes ! Hopen dat ze niet moeilijk doen over de Beektuning ....
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 jun 2012, 21:06

Dan is je parking niet goed ingevult :roll:
Smeed
Be Mini
Be Mini

02 jun 2012, 21:50

Ik wens jullie veel succes, en hoop dat het meevalt om de Mini- ride te laten repareren.

Toitoi voor volgende week.
Greetz Karin.
Marcel Always Open
Cabrio-King

02 jun 2012, 23:57

funnyskate schreef:
speedy schreef:Hmm succes ! Hopen dat ze niet moeilijk doen over de Beektuning ....
D
Dat zal wel meevallen...hij is stock.
funnyskate schreef:
speedy schreef:Dan is je parking niet goed ingevult :roll:
Nu wel ..

Wat gebeurt hier?
funnyskate schreef:Geplaatst: Vr Mei 13, 2011 13:42
Mijn cooper s cabrio 2011 is inmiddels door Beek gechip-tuned, maar heeft nog niet op de bank gestaan. Zou dus best willen meedoen als er nog een plekkie vrij is. Wel ovb van de datum.
Heb je een andere auto of heb je de tuning eraf gegooid?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Who are U?”