Hallo,
Effe voorstellen. Mijn naam is Pieter, en ik rijd momenteel een Lancia Delta HF Integrale. Omdat ik toch wat moderners wil voor het alledaagse gebruik, lijkt me de Mini een mooi vervangend vervoersmiddel. Natuurlijk erg jammer van de Integrale, maar goed, er staan nog wat oude auto's in de schuur, dus troost is aanwezig. En je kan niet alles houden, dan blijft het maar staan.
Hopelijk vind ik een goede nieuwe eigenaar, en een mooie Mini Cooper.
Groet, Pieter
Nu nog Lancia, straks een mooie Mini?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoi pieter
welkom..
ben je alleen opzoek naar een cooper of zoals je zegt op marktplaats..div mogelijkheden....
mijn advies dan is ..koop een cooper hahahaha
groetjes
pjé(eat)
welkom..
ben je alleen opzoek naar een cooper of zoals je zegt op marktplaats..div mogelijkheden....
mijn advies dan is ..koop een cooper hahahaha
groetjes
pjé(eat)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Pieter! Een Delta HF Intergrale, dat zijn echt geinige karretjes!!
Succes met de verkoop en welkom bij dé MINI-club!

Succes met de verkoop en welkom bij dé MINI-club!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Excellent taste
Welkom hier :hi
Succes met de verkoop en uiteraard met de aankoop van je Mini.
Veel plezier met het maken van je keuze 

Succes met de verkoop en uiteraard met de aankoop van je Mini.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Welkom op deze forum! Altijd heel gezellig hier!
Gaaf bakkie zo'n Integrale... zou wel zonde zijn om die weg te doen... maar goed je hebt vast nog meer mooi spul in dat schuurtje staan! (ben wel nieuwsgierig naar wat natuurlijk!
)
Succes met het zoeken naar een Mini! Weet je al of je een Cooper wil of een S?
Gaaf bakkie zo'n Integrale... zou wel zonde zijn om die weg te doen... maar goed je hebt vast nog meer mooi spul in dat schuurtje staan! (ben wel nieuwsgierig naar wat natuurlijk!

Succes met het zoeken naar een Mini! Weet je al of je een Cooper wil of een S?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Botty
- Nieuw Lid
Bericht
Ik probeer telkens een reactie in dit draadje te plaatsen maar krijg de volgende mededeling. Heb geen URL of wat dan ook in mijn reply ...
Om reclame tegen te gaan mogen leden geen links naar andere websites in berichten plaatsen totdat ze tenminste 10 legitieme berichten hebben gemaakt en tenminste 7 dagen geregistreerd zijn. Wij danken je voor het begrip in deze zaak. Als je dit bericht krijgt en toch voldoet aan beide criteria, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Dankjewel!

Om reclame tegen te gaan mogen leden geen links naar andere websites in berichten plaatsen totdat ze tenminste 10 legitieme berichten hebben gemaakt en tenminste 7 dagen geregistreerd zijn. Wij danken je voor het begrip in deze zaak. Als je dit bericht krijgt en toch voldoet aan beide criteria, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Dankjewel!
Onze sponsors