LIFEstyle-INC

Stel je hier even voor.
Lifestyle
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

LIFEstyle-INC

18 jul 2012, 19:05

Beste autoliefhebber, wij zijn LIFEstyle, LIFEstyle is een groep jonge autoliefhebbers en levensgenieters. Wij zijn deze groep gestart omdat er een tekort was aan een plek, groep, auto's in onze omgeving. Door de jaren heen via lokale meetings, forums, en connecties is er toch een vast groepje mensen ontstaan die zich erg bezig houden met auto's. De groep is niet alleen auto gericht maar eigenlijk alles wat de jongeren bezig houdt zoals: We houden van stappen goede feesten/festivals zijn we altijd wel voor in, Extreme (sporten)dingen. BBQ's in de zomer met de groep gewoon omdat het gezellig is, maar natuurlijk ook samen sleutelen of een lekker stukje cruisen. Wij houden van auto's die performance gericht zijn, of auto's die er gewoon clean uitzien, in het kader INC op de website kun je ook wel zien wat wij daarmee bedoelen. Ieder merk of voertuig kan meedoen want wij zijn niet merk of voertuig restrictief als je er maar kippenvel van krijgt. Dus als dit bericht je interesse heeft gewekt check dan ook even onze website http://lifestyle-inc.net/ of een Like op FB kan nooit kwaad http://www.facebook.com/pages/Lifestyle/171824109610114

Het is niet onze bedoeling om te spammen, wij willen de Nederlandse scene wat extra aandacht geven. We rijden allemaal Honda en daarom lijkt het mischien een beetje op Honda gericht maar zoals eerder aangegeven op de website zijn we opzoek naar eigenlijk alle soorten auto's die gewoon netjes gemodificeerd zijn. Wij hebben ons hier aangemeld omdat we gewoon opzoek zijn naar nette strakke auto's in de Nederlandse scene of updates qua auto's en in forums kom je die het meeste tegen, stel jij hebt een mooie MINI te koop bijvoorbeeld en we zien die advertentie zullen wij dat op onze FB page tonen(met jou toestemming natuurlijk). De mooiste auto's en projecten zijn te vinden op forums en soms zullen we daar een spotlight op zetten. Jullie zullen verder geen overlast van ons hebben en we hebben ook geen intenties om het forum leeg te trekken of vol te spammen. Ik heb me alleen voorgesteld omdat als ik ooit wat post het wel fijn is om te weten wie wij zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2012, 19:18

cool, wat ik opmaak uit jullie site zijn jullie de "honda-gang" van de Foodstrip. Leuk dat jullie je hier ook aanmelden.

ik ga het volgen
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”