hallo,
Deze week komt voor mij weer een klein hoogtepuntje erbij, ik mag mijn MINI cooper S ophalen.
Al jaren vind ik het een geweldige auto, steeds komt er iets tussen. 2 jaar geleden bijna al een mini S gekocht maar omdat mijn vriendin zwanger was maar niet gedaan en een bmw e90 330i gekocht.
Nu mijn zoontje bijna 2 word heb je steeds minder spullen om mee te nemen en toch de stap gewaagd om ooit eens een Mini te bezitten.
Het is een Mini cooper S uit 2006 met een aero pakket rondom in de kleur hyperblue als ik me niet vergis?
standaard zit ie al aardig in de opties maar een auto is voor mij niet compleet als ik er niet aan mag modden, dus de mod list:
* verlaging, welke schroefset? prijs kwaliteit verhouding belangrijk
* andere uitlaat
* standaard velgen dit jaar zwart spuiten, volgende jaar andere velgen
* sonni boys
* chippen stage 2 bij BAR
fotos volgen zo snel mogelijk, ga hem waarschijnlijk donderdag ophalen.
Nieuw lid
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom!
In plaats van Sonni Boys (zonwering) zou ik gewoon de orginele MINI zonwering bestellen bij de dealert.
In plaats van Sonni Boys (zonwering) zou ik gewoon de orginele MINI zonwering bestellen bij de dealert.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- bjorn1977
- Nieuwsgierig
Bericht
Afgelopen vrijdag de auto gaan ophalen bij BMW De Beier in Heerenveen. Echt complimenten voor hoe ze daar met nieuwe klanten omgaan, heel vriendelijk ontvangen door receptioniste en vervolgens door de verkoper.
Alles in orde gemaakt en op het einde nog een bos bloemen voor de vrouw gekregen en 2 kopjes en schotel, TOP!!
Vervolgens de bmw 330i achtergelaten en de 1e meters met de MINI S, WAUWWWWWW
Het is een heel andere soort auto, but i like it. Tuurlijk is het een mindere reisauto dan de bmw, maar ik heb constant met een glimlach op mijn gezicht gezeten en daar draait bij mij het autorijden om.
Ik zal vandaag eens wat foto's maken en de auto voorstellen.
hier alvast 1 foto

Alles in orde gemaakt en op het einde nog een bos bloemen voor de vrouw gekregen en 2 kopjes en schotel, TOP!!
Vervolgens de bmw 330i achtergelaten en de 1e meters met de MINI S, WAUWWWWWW
Het is een heel andere soort auto, but i like it. Tuurlijk is het een mindere reisauto dan de bmw, maar ik heb constant met een glimlach op mijn gezicht gezeten en daar draait bij mij het autorijden om.
Ik zal vandaag eens wat foto's maken en de auto voorstellen.
hier alvast 1 foto

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Ziet er goed uit, gefeliciteerd Bjorn.
Veel plezier en veilige km's ermee.
Velgen zwart spuiten ? weet je dat zeker ?
Veel plezier en veilige km's ermee.
Velgen zwart spuiten ? weet je dat zeker ?
- bjorn1977
- Nieuwsgierig
Bericht
Velgen zwart spuiten zie ik inderdaad vanaf. Hij staat nu voor de deur en vind het mooi zo. Deze velgen gaan sowieso als wintervelgen dienen, volgend jaar moet eriets anders onder komen.
Wel heb ik witte folie besteld, ga de spiegels glanzend wit wrappen om meer 1 geheel te vormen met het dak en de strepen op de motorkap.
En ik ben opzoek naar een goed bedrijf om de ramen te laten tinten.
Genoeg plannen nog, denk er ook aan om te laten chippen stage 2 bij BAR
Wel heb ik witte folie besteld, ga de spiegels glanzend wit wrappen om meer 1 geheel te vormen met het dak en de strepen op de motorkap.
En ik ben opzoek naar een goed bedrijf om de ramen te laten tinten.
Genoeg plannen nog, denk er ook aan om te laten chippen stage 2 bij BAR
Onze sponsors