Na vier jaar in een BMW 1 te hebben gereden toch weer gekozen voor Mini... oude liefde roest dit. Dit keer gekozen voor een One Clubman omdat deze net wat extra beenruimte achterin heeft. Het is een Soho geworden met als extra Bonnetstrepen op de motorkap. Daarnaast zit het business line pakket er op.
Alleen bleek bij aflevering dat het Minimalism pakket er niet op zat. De dealer heeft dit keurig opgelost en een nieuwe besteld.
Dik tevreden over de nieuwe Mini, zeker nu er flat blade ruitenwissers op zijn gezet. Deze zijn een stuk stiller.
Binnenkort met de Mini op vakantie naar Oostenrijk zodat de motor goed kan inrijden.
Groeten, Reinier
Voorstellen Reinier
- Reinier van Gent
- Leerling Mini lid
Bericht
Voorstellen Reinier
Laatst gewijzigd door Reinier van Gent op 25 aug 2012, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Welkom hier Reinier
,
Een Clubman is een goeie keuze ook om mee naar Oostenrijk te gaan, we zijn met Rob Clubman's clubbie de Stevio-pas op en af gereden
,
ook qua bagage paste alles.
Welke kleur heb je gekocht
, en heb je al
om met jou Mini vrienden en dinnen te delen
Veel drive- fun in jou Clubbie !!!
Greetz Karin.

Een Clubman is een goeie keuze ook om mee naar Oostenrijk te gaan, we zijn met Rob Clubman's clubbie de Stevio-pas op en af gereden

Welke kleur heb je gekocht

Greetz Karin.

- Reinier van Gent
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoe kan ik een foto op de website zetten? Ik heb namelijk geen eigen URL waar ik de foto vandaan kan halen.
Groeten Reinier
Het is een Soho uitvoering. "Clubbie" is dus white silver metallic met een zwart dak, zwarte spiegelkappen en zwarte c-stijl. Ook de strepen op de motorkap zijn zwart.Smeed schreef:Welkom hier Reinier,
Een Clubman is een goeie keuze ook om mee naar Oostenrijk te gaan, we zijn met Rob Clubman's clubbie de Stevio-pas op en af gereden![]()
![]()
,
Welke kleur heb je gekocht, en heb je al
om met jou Mini vrienden en dinnen te delen
![]()
Greetz Karin.
Hoe kan ik een foto op de website zetten? Ik heb namelijk geen eigen URL waar ik de foto vandaan kan halen.
Groeten Reinier
- Reinier van Gent
- Leerling Mini lid
Bericht
Hopelijk is het zo gelukt:Smeed schreef:Je kunt ook een syr aanmaken en de foto's via photo bucket in die topic zetten.
Laatst gewijzigd door Reinier van Gent op 26 aug 2012, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Reinier en gefeliciteerd met je Soho-clubbie.
Photobucketlink doe je niet helemaal goed. Je kan gewoon de IMG-code kopieren die onder c.q. naast de foto staat in je Photobucket-album.
Photobucketlink doe je niet helemaal goed. Je kan gewoon de IMG-code kopieren die onder c.q. naast de foto staat in je Photobucket-album.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Welkom Reinier
als je in photobucket staat bij de foto
en je klikt erop komt er een menu met 4 code's
de onderste IMG code klik daarop dan geeft hij aan copied (dit is een cntrl-C)
en dan kan je in het topic een cntrl-V geven zodat de koppeling erin staat (en dit doe je voor alle foto's)
bv

en dan kan je in het topic een cntrl-V geven zodat de koppeling erin staat (en dit doe je voor alle foto's)
bv

- Smeed
- Be Mini
Bericht
Het is een Soho uitvoering. "Clubbie" is dus white silver metallic met een zwart dak, zwarte spiegelkappen en zwarte c-stijl. Ook de strepen op de motorkap zijn zwart.
Sorry Reinier,
Ik wist niet wat die Soho itvoering inhield, mooie kleur trouwens dat white silver metallic icm dat zwart !!!.
Ik kijk uit naar jou
Doei Karin.
Sorry Reinier,

Ik kijk uit naar jou

Doei Karin.

- Reinier van Gent
- Leerling Mini lid
Bericht

En nog twee van mijn vorige Mini:

Dank je wel voor de tip! Hierbij de overige foto's.Kees en Annet schreef:Welkom Reinier
bv

En nog twee van mijn vorige Mini:

- Reinier van Gent
- Leerling Mini lid
Bericht
Er zijn ook zo veel special editions.
Groet, Reinier
Maakt niet uit. Was ook niet bedoeld om je latenSmeed schreef:Het is een Soho uitvoering. "Clubbie" is dus white silver metallic met een zwart dak, zwarte spiegelkappen en zwarte c-stijl. Ook de strepen op de motorkap zijn zwart.
Sorry Reinier,Ik wist niet wat die Soho itvoering inhield, mooie kleur trouwens dat white silver metallic icm dat zwart !!!.
Ik kijk uit naar jou![]()
Doei Karin.

Er zijn ook zo veel special editions.
Groet, Reinier
Onze sponsors